Sevgilimi seviyordum az önce ayrıldık ama hiç üzülmedim normal mi?

Sevgilimle on dakika önce ayrıldık ama hiç üzülmüyorum. Hiç pişman değilim. Ya da deprasyona girmek istemiyorum onu seviyorum neden üzülmüyorum?
Sevgilimi seviyordum az önce ayrıldık ama hiç üzülmedim normal mi?
Cevapla