Eski sevgilimle benim geçmişte ki bir hatam yüzünden her şeyi bitirdik bir ay falan oluyor tamamen biteli beni sevdiğini söyledi gelecek vaatleri falan vardı ama o hatam yüzünden benimle papaz oldu benden nefret ettiğini bile söyledi ben yinede biraz usteledim gel yapma ben seni seviyorum falan dedim ama o hala devam etti ve daha ağır konuşmaya başladı bende benimde bir gururum var yeter artık diye artik ona mesaj atmadim ve tamamen bitti simdi whatsap durumuna yazmış "siz istiyorsunuz ki çöllerin ortasında bıraktığınız insanlar size gül bahçeleri sunsun" yazmis acaba bana mi hani ben hata yaptim hemde barisalim unutalim falan dedim ya onu çöle atip yine de gul bahçesi istemiş gibi olmuş yani bana mıdır eger bana ise ben ne yazayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar