Erkekler ayrıldıktan sonra ne yapıyorsunuz nasıl hissedip davranıyorsunuz?

Normal bir ilişkiydi karşılıklı birbirmizi sevip değer veriyorduk ama işte sorunları vardı hayat şartları bazı mecburiyetler yüzünden ayrıldık. Seven adam terk etmez cümlesi tamamen çocukça bir cümle böyle düşünmeyin umarım başınıza gelip de anlamazsınız vazgeçmeyi. Neyse erkekler böyle ayrıldıktan sonra ne yapıyor? Biz kızlar götü başı dağıtmış ağlarken siz nasıl davranıyorsunuz? Özlüyor musunuz? Unutuyor musunuz hemen? Pişman oluyor musunuz? Keşke.. diyor musunuz? Göründüğünüz kadar rahat mısınız? Gerçekten merak ediyorum.^^
Güncellemeler
+1 yıl
?:(
Güncellemeler
+1 yıl
...
Erkekler ayrıldıktan sonra ne yapıyorsunuz nasıl hissedip davranıyorsunuz?
Cevapla