Küçük bu ilde yaşıyorum. 3 hafta önce nisanim atılmış nisanlimla aynı lisede okudum benden 4 yas büyük ama biz meslegimiz gereği iş yerimizde konuşmaya başladık. Çocuk direk ciddi başlamak istedi yeni sevgili olmadık bile hemen ciddiye Nisan olsun istedi 3 ay sonra ailesine zorla kabul ettirdi nişanı yaptık ama o güne kadar herşey çok güzeldi ya da ben öyle sanıyordum nisanlandiktan sonra herşey problem olmaya başladı kendisi 25 yaşında çok karamsar zayıf ve ailesine çok düşkün bir karakter ama ben genede seviyordum bide nisanlaninca vazgecemedim sonuçta ben istedim ailemin karşısına çıkardım onu şimdi neye güvenip vazgeçelim bide değişir nişanlılık dış etkilerin baskısı yüzünden tartışmalarımız diye düşündüm mesela kasa da falan ayrılıyordu ben kendim oderdim aldiklarimi, asla bir restoranda yemek yemeyiz sürekli dürüm ya da çiğköfte, ailesine hiç bişey demememe rağmen sürekli sen benim ailemi seviyor musun diye sorar bana sürekli yengesini örnek gösterir yengem gibi ol falan ben büyük bu sıkıntı yapmadım aile işimizden dolayı 1.5 ay ank gittim ank bana o kadar nazlandi ki isimin gücünün arasında sabrettim eve geri dönünce 1 ay ben sıkıntı yapmış oldum sinirlerim gerilmiş bağırmışim ki evet o 1 ayda 3/4 kavgamizda bağırdım çağırdım neyse bigun hic konusmadik sabah annesi aradi bana kizmaya basladi ne bu boyle olmaz benim cocugum sana ne yapti diye neyse nisani atmislar benim haberim yok bir baktim ibrahimin parmaginda yuzuk yok cikarmis neyse ben iki gun ugrastim geri ozur falan diledim dondu baristik bunları ama yenmesiyle aralarında 3 yas var sürekli mesajlasmalari konuşmaları alışverişleri birlikte gitmeleri yeğeninin oyuncağı olması sinirime gitmeye başladı sanki bunların babası yok bir bu.. araya mesafe koy dedim bide ailesinin işlerine aşırı düşkünlüğü sürekli onların işlerini yapması dedim yengenin işini yapma eli ayağı var diğerleri neyse gene falan dedim 2 ay sonra ev tutuldu gene Nisan atti. ve gene herşeyi ailesine anlatmış bütün ozelimize kdr yorum yapr msnz
Güncellemeler
+1 yıl
Bana veda bile etmedi gene ayrılıyorum bitti sevmiyorum diye yüzüne bile söylemedi gene ben başkalarından ailesinden duyuyorum.. Peki bende bu mektubu vardi onu kargoyla gindereyim mi en çok o konuda kararsizim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar