"Kendimi senin yanında iyi hissetmiyorum artık" demek 'seni sevmiyorum' anlamında mı?

Sevgilim bugün hic bir sorun olmadığı halde gün boyu suratını astı ve evine bırakacağım zaman bana "kendimi senin yanında iyi hissetmiyorum artık" dedi. Ben de hic ses etmedim ve bıraktığım gibi döndüm. Ardımdan mesaj atmış ben giderken "ben senden büyük gösteriyorum yaş olarak" diye yazmış. Ayrıca bu aralar ilgisi aşırı az bana karşı...
Bende "senin istediğin erkek tipleri çok benim yanımda mutlu olmadıktan sonra ben olsam ne olacak o laftan sonra ben yokum artık" dedim kapattım. Sizce doğru mu yaptım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bu hesap sevgilimin yani ben erkeğim. Girdiğinde görsün diye bıraktım bu soruyu buraya.
"Kendimi senin yanında iyi hissetmiyorum artık" demek 'seni sevmiyorum' anlamında mı?
Cevapla