"Beni bunaltıyorsun" denmesi mi yoksa "Seni artık sevmiyorum" denmesi mi daha çok üzer?

Diyelim sevgiliniz var, küçük bir şey yüzünden tartışıyorsunuz (en az ayda 1 kere böyle küçük küsme tartışma oluyor diyelim). Karşı taraf bi anda biraz uzak duralım, beni bunaltıyorsun falan diyor. Siz olsanız bu duruma mı daha çok kırılırsınız? Yoksa mesela diyelim (kafadan salladım öyle şey yok) size diyor artık seni sevmiyorum bitirelim. Siz olsanız hangi konuşma sizi daha çok üzer kırar? Beni bunaltıyorsun uzak duralım demesi mi seni artık sevmiyorum bitirelim demesi mi?
Samimi cevapları bekliyorum.
Ben de sonradan paylaşacağım.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana uzak duralım biraz bunaltıyorsun beni dedi. Çok kırıldım şahsen. Sıkıntıları vardı ve o an bence sadece benden kurtulmak istedi. Tartışmamız küçük hallolmayacak bir şey değildi çünkü. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Daha 1 gün öncesinde bana elleri ile yemek yediriyordu. Ne bileyim seni sevmiyorum artık dese bu kadar kırılmazdım. Gururumu kırdı resmen.
"Beni bunaltıyorsun" denmesi mi yoksa "Seni artık sevmiyorum" denmesi mi daha çok üzer?
Cevapla