Sevgilimden ayrıldım, yazmalı mıyım yani ilk adımı ben mi atmalıyım?

Sevgilim son zamanlarda soğuk davranıyordu bu haldeyken konuşmayalım dedim o zamandandır konuşmuyoruz 4 gün oldu içim yanıyor çok yazmak istiyorum çok seviyorum işte yazsam ne gibi hatalar olur? Geri döner ama o kesin bide bdn hiç yazmasam o bana yazar mı sizce?
Sevgilimden ayrıldım, yazmalı mıyım yani ilk adımı ben mi atmalıyım?
Cevapla