Bİ ERKEĞE BIRAKMA BENİ DİYE AĞLAMAK O ERKEK GERİ DÖNER Mİ :'( ?

Arkadaşlar sevgilimle 8 aylık bir ilişkimiz vardı 2 hafta ayrı kaldık sonra tekrar barıstık sonra 1 ay dayanabildik beni davranışları ile kendinden soğuttu ben çok poponu kaldırdım ve en sonunda bir konuda tartıştık bana yazdıgı şu... yeter artık seni istemiyorum senden soğudum bunu sana daha öncede söyliycektim ama üzülme diye bişey demedim.. git seni istemiyorum... aradım aradım en sonunda açtı ne var ne istyosun anlamıyomusun git diyorum dedi bunaldım artık senden bir bok olmaz bisim ilişkimizden dedi... beni sevmiyormusun dedim seni sevip sevmemek değil dedi seni istemiyorum dedi ben yapamam sensiz dedim ben yapıyosam sende yap dedi ve benim başıma bela olma git her yerden engelledim dedi... arkadaslar çok yakışıklı birisi değil sizce benim değerimi anlayıp bana geri döner mi ben ondan soğumusuum hiç üzülmüyorumm ama keşke bir hata yapıp dönsede burnundan getirsem diye bekliyorum kızlar başınıza böyle bir olay geldi mi yardım
4 5 AY SONRA GERİ GELİR
GELMEZ SENİ SEVMİYOR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bİ ERKEĞE BIRAKMA BENİ DİYE AĞLAMAK O ERKEK GERİ DÖNER Mİ :'( ?
Cevapla