Arkadaşlar sevgilimle 8 aylık bir ilişkimiz vardı 2 hafta ayrı kaldık sonra tekrar barıstık sonra 1 ay dayanabildik beni davranışları ile kendinden soğuttu ben çok poponu kaldırdım ve en sonunda bir konuda tartıştık bana yazdıgı şu... yeter artık seni istemiyorum senden soğudum bunu sana daha öncede söyliycektim ama üzülme diye bişey demedim.. git seni istemiyorum... aradım aradım en sonunda açtı ne var ne istyosun anlamıyomusun git diyorum dedi bunaldım artık senden bir bok olmaz bisim ilişkimizden dedi... beni sevmiyormusun dedim seni sevip sevmemek değil dedi seni istemiyorum dedi ben yapamam sensiz dedim ben yapıyosam sende yap dedi ve benim başıma bela olma git her yerden engelledim dedi... arkadaslar çok yakışıklı birisi değil sizce benim değerimi anlayıp bana geri döner mi ben ondan soğumusuum hiç üzülmüyorumm ama keşke bir hata yapıp dönsede burnundan getirsem diye bekliyorum kızlar başınıza böyle bir olay geldi mi yardım
4 5 AY SONRA GERİ GELİR
GELMEZ SENİ SEVMİYOR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar