Olmayan aşkın acısını çektiğiniz oldu mu?

Adamlar öyle güzel şarkı yapıyorlar ki olmayan aşkın acısını çektiriyorlar ama böyle tatlı tatlı hani.

Ahmet Kaya, Sezen Aksu şarkıları da bunlara örnektir mesela.

Sizin de şarkı dinlerken "Ey aşk güzel olduğun kadar vay anasını avradını satıyımışsında." dediğiniz oluyor mu?

Link bırakabilirsiniz, dinlemem orası ayrı.
Olmayan aşkın acısını çektiğiniz oldu mu?
Cevapla