Eski sevgilim geçen gece beni arayip çok özlediğini söyledi ve agladi napicagimi bilmiyorum?

6 yıl once tanistik. Halamların oraya gittigimde onlar da gezmeye gelmislerdi. Birbirimizi cok sevdik aşık olduk. Bu yaza kadar sevgisinden şüphem yoktu hatta bir iki ay öncesine kadar. Ayrı sehirlerde yaşadığımız için görüşemiyorduk. Biliyorum böyle ilişkiler doğru degil ama hayatımda ilk defa aşık oldum ve böylesine sevdim o kişiyi. Mesafeler yıprattı bizi en çok da onu. Her yaz buluşma ayarlayıp bulusamazdik. Ama yine de seviyorduk birbirimizi. Sonra universiteye başladım. O bir yıl daha denemeye karar verdi. Ben ogretmenlik okuyorum. O kaptanlik istiyor. Buna yeni karar verdi (dolgun maasindan dolayi) Bu para takıntısı beni ürkütüyordu biraz. Ama kalbini tanıdığım için pek aldırış etmedi. Zamanla bahaneler bulmaya başladı saçımı sariya boyatmam, tarzımi degistirmemi istedi. Ama ben memnundum halimden. Mesafeleri bahane ederek bu eylülde ayrıldık. Ara sira yazardi. Ama mesafeli bir sekilde. Sonra ben yokmusum gibi davran okul bitince evlenelim falan dedi. Daha sonraları bu fikir benim aklima yatmadi. Cunku Izmirde okumak istiyor. Ve keyfine düşkün birisi. Beni çantada keklik yaptı adeta zoruma gitmeye basladi bu durum ve olmasin boyle dedim bitirdim. Sonra mesaj atmaya basladi konuşmak isted. beni üzdüğü günler aklima geliyordu. Geri dönemiyordum. Agladigim geceleri unutamadim. Ygs ye hazirlanirken yasadiklarimi unutamadim. Ve istemedim. Aylar sonra arkadad kaliriz diye düşündük. Arkadaşca konustuk falan sonra bir anda beni engellemis ve kendi isminin bas harfi ve bir isimin bas harfini yazmis baska bir telefindan gördüm bunu. Dayanamadim kizdim bağırdim. Bana gunahimi aliyorsun dedi. Erkek arkadsiyla goygoy yaptiklarini falan soyledi ama inanmadim. Sonra ileri gitti ve kendimi suçlu hissettim. ozur diledim o da diledi konu kapandi. Tam her sey iyiyken artik onu unutmaya bas
Güncellemeler
+1 yıl
Başlamışken bir gece beni aradi ve agladi. Sesimj cok özlediğini soyledi. Her seyin bittigini biliyorum ama zor bir de seni benim kadar kimse sevmeyecek beni de senin kadar kimse sevmeyecek dedi. SevgiSevgiliyken olan hayallerimizi anlatti agladik berabe.. Ertesi sabah endiselenip aradığımda bana ben seni mi aradim dedi. Hicbir sey hatırlamadığını söyled. Ve özür diledi. Benim aklımı karmakarışık etti ve Şu an cok canım yaniyor. Ve eminim saatlerce cikmadigi whatsappta baska bir kizla konuşuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben napicagimi bilmiyorum yardım edin lutfen... 😔
Eski sevgilim geçen gece beni arayip çok özlediğini söyledi ve agladi napicagimi bilmiyorum?
Cevapla