Sevgilim iliskimizi bitirdi ve beni onu hala cok seviyorum napmaliyim?

Sevgilim ikiskimizi bitirdi ve ben hala onu cok seviyorum. Ona yazdigimda soguk davraniyor. O bana yazdimiydi cok iyi davraniyor. Mesaj atmadigim zaman beni unuttunmu diyor. Bana kiskanclik tasliyor. Cok cekicisin hala cok guzelsin diyor. Beni gormek istedigini soyledi onunla bulusacaktik ama tam saat gelmisken musait olmadigini soyledi bunun uzerine birsey yazmadim. Birsey yazmadim diyede kizdi. Ben ona geri yazdigimda soguk davrandi. Bunun anlami nedir sizce?
Sevgilim iliskimizi bitirdi ve beni onu hala cok seviyorum napmaliyim?
Cevapla