Annemi affedemiyorum. iletişimi kesmek psikolojik sağlığım için iyi olur mu?

ben şu an evliyim ve 4 kardeşin en büyüğüyüm. küçükken annem bana sahip çıkamadığı bahanesiyle 1 yıl beni köyde bıraktı. ve almaya bile gelmediler. köyden dönen biriyle gelmişim yanlarına. ilkokula 1 yaş erken ve köyde başladım. bu yüzden derslerim kötüydü ve bunu bahane ederek tembel olduğumu söylediler. bunlar çok eski şeyler. ve beni okutmadılar hep kuran kursuna gönderdiler. hafızlığı yapamadım kurstan kaçtım beni dövdüler bu seferde arapça kursuna gönderdiler. yıllar sonra ben hep eleştirildiğim için dinden soğudum ve saçımı açtım annem beni evden kovdu ve dine göre dinden dönen yani mürtedin öldürülmesi gerektiğini söylediler. vs vs. şimdi de bana vatsaptan dini videolar yolluyor. geçen kızdım yollama dedim. kafir olduğumu farzet ve bu şekilde sevemiyosan görüşmeyelim dedim. net bişey söylemedi ve iletişimi kestik. ne yapmalıyım bılmıyorum. ben hayat boyu görüşmemekten yanayım.
Annemi affedemiyorum. iletişimi kesmek psikolojik sağlığım için iyi olur mu?
Cevapla