Annemle olan ilişkim sağlıksız mı, anlamıyorum yardımcı olur musunuz?

Ya beni annem tek büyüttü o da 42 yaşında zaten. Hep küçüklükten beri önce annesi sonra kardeşleri icin cabalamis. Gerçekten çok çekmiş kendi değerini yitirmiş, bunları insanlara yansıtmış ve insanlarda vurmuş geçmiş yani çok çok iyi bir insan olmasına rağmenBen kendimi bildim bileli onu hiç üzmemek çalıştım mutlu etmeye çalıştım hep kendimi yetersiz hissettim ona karşı çünkü o bana kötü şeyler demiyordu ama onun ne kadar iyi biri olduğunu görünce ben hep yetersiz bir evlat gibi hissettim kendimi ve ona karşı aşırı aşırı bağlılık gelistirdimBu sağlıklı mi sağlıklı değil mi anlayamıyorum aslında istediğini yapta diyen biri ama belirli sınırlarda
Annemle olan ilişkim sağlıksız mı, anlamıyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla