Uyuşmuyoruz seninle. Bitirmek de istemiyorum. Seni kaybetmek istemiyorum. Ne demek bu?

biz 3 aydır çıkıyoruz. İlgisizliginden dolayı iki hafta yuzyuze gorusmeme kararı aldık. bu iki hafta içinde ilk hafta özledim dedi bana sonra hiiiç. paket hakkım bitti dedi almadı da. bşr hafta gunde bir şkş mesaj attu benm de canıma tak etti ya bugun yuklersin kontor ya da biter dedim o gun yukledi mesaj attı bana. sonra yne eskisi gibi olamadık akrabaları geldi kalmaya mesaj ataamadı sözde ama istemiyordu atmak biliyorum. dün telefonda konuştuk aradı beni uzun uzuuun konuştuk. soğuduğunu çekiciliğin bittiğini söyledi. Biz herşeyi konuşuyorduk belki ondan. biraz mesafeli olmıydık belki dedi. Cinsel anlamda birsey yasamadık ama konusuyorduj bazen. ilk bir ay konuştuk sonra ben hep kaapatıyordum konuyu. olgun değilsin pek. sadece beni önemsiyorsun diğer insanlar umrunda değil dedi. Ailemle aram iyi olmadığı için böyle dedi biliyorum. Ayrılık anında bu bile kullanılır mı? Sorunlarımı kullanacğını düşünemezdim. Böyle durum bugun teefnum kpalıydı benım. Yuzyuze gorusmeli mıyım son darbe vurucu seylerı soylemek icin. yuzyuze konusalım dıye knusmustuk cunku. yoksa artık yazmıyım mı gurursuzluk mu olur bu kdar seyın ustune. ona ayrılırsak arkadas olmayız dedım. hayır boyle soyleme dıyor.
Uyuşmuyoruz seninle. Bitirmek de istemiyorum. Seni kaybetmek istemiyorum. Ne demek bu?
Cevapla