"Sevgili olursak ayrılırız, seni kaybetmek istemiyorum" Şimdi ne yapacam?

Yaklaşık 3 aydır tanıdığım, tanıştığımdan beri neredeyse hergün görüştüğüm, bir şeyler paylaştığım ve iyi vakit geçirdiğim kıza açıldım. Söylememle beraber morali bozuldu. Sevgili olamayız seninle dedi. Hem sevgili olursak bir süre sonra ayrılırız ve seni kaybederim. Ben seni kaybetmek istemiyorum böyle devam edelim istiyorum dedi. O gece sadece onu ne kadar sevdiğimi söyleyebildim defalarca ama hiç değişen bişey olmadı. Bana içinde bulunduğum durumu açıklayabilir misiniz? Onun gözünde neyim? Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllll
"Sevgili olursak ayrılırız, seni kaybetmek istemiyorum" Şimdi ne yapacam?
Cevapla