Bir erkek ayrılırken olmuyor yapamıyorum kendimi zorluyormuşum gibi geliyor kötü hissediyorum diyorsa?

Biriyle çıkıyorsunuz ve seviyorsunuz gerçekten çoğu şeyi birlikte yaşıyorsunuz sonra tartışmalardan bunalıp biz yürütemiyoruz diyip ayrılıyorsunuz. 1 buçuk ay sonra kızın barışmak istemesiyle barışıyorsunuz ama erkek 4 gün sonra ayrılmak istiyor ayrılırken olmuyor yapamıyorum kendimi zorluyormuşum gibi geliyor kötü hissediyorum diyorsa neden ayrılıyordur? Ayrıldıktan sonra yapamam ben bir kere bitince olmuyor demiş biri sizce sebep bu düşüncesi midir?
Bir erkek ayrılırken olmuyor yapamıyorum kendimi zorluyormuşum gibi geliyor kötü hissediyorum diyorsa?
Cevapla