Duygusal bir erkeğim ve asla sahip olamayacağım bir kıza aşık oldum lütfen yardım edin :( ?

Arkadaşlar merhaba adım Emre , 18 yaşındayım lise son sınıf sınava hazırlanıyorum bu sene konuya hemen giricem uzatmak istemiyorum. Çok duygusal bir yapıya sahibim ve yeni okul değiştirdim bir kızla tanıştım 3 aydır seviyorum okul öncesinde dersler başlamıştı ve ben dün doğum günüydü süpriz falan yaptım dolabına hediyeleri doldurdum sevdiğimi anlamıştır büyük ihtimalle zaten ve doğum gününü kutladılar sınıfca uzaktan izledim ve bir kez daha aşık oldum diyebilirim onun mutlu olduğunu görmek beni daha çok mutlu ediyordu ama onun beni sevmediğini ve arkadaş olarak gördüğünün farkındaydım akşam olduğunda eve gidince uzun bir mesaj attım tüm duygularımı söyledim son sene olduğu için ders çalışmama cidden engel oluyordu her an telefondan son görülmesine girip bakıyordum arada konuşuyorduk falan durumuna ne yazmış sürekli takip ediyordum ve söyledim hepsini sana ve kendime engel olmak istemiyorum dedim , zaten sevgili olacağımızı düşünmüyorum beni arkadaş olarak gördüğünün de farkındayım dedim bana bir süre zaman vermeni istiyorum görüşmezsek seni unutabileceğimi düşünüyorum dedim o da sadece senin kararın sen bilirsin her şey için teşekkür ederim dedi sadece 9 yaşımda bateri çalmaya başlamıştım ilk bagetlerimi bile hediye ettim bateri çalmayı çok istiyordu cidden çok kötü oldum baya ağladım bugün de derste kapşonu geçirip hiç sınıftan çıkmadım sabah ilk ders kafamı koyup yattım kalktığımda herkes öğle arasına çıkıyordu bizim sınıfta arkadaşı var merve neyin var senin falan dedi bende biliyorsun sormana gerek yok falan dedim o da takma kafana falan dedi ama ne yapacağımı bilmiyorum unutmaya çalışıyorum ama çok zor tekrardan mesaj atabileceğimi de sanmıyorum arkadaş olarak görüyor beni çünkü ama davranışları çok samimi böyle bir kızı kaybetmeyi asla istemiyorum lütfen yardım edin ne yapabilirim :'(
Duygusal bir erkeğim ve asla sahip olamayacağım bir kıza aşık oldum lütfen yardım edin :( ?
Cevapla