Sevdigim kizin annesi yuzunden ayrıldık ne yapmaliyım?

Merhaba. eski sevgilimle 1.5 yıl süren iliskimiz annesi yuzunden sona erdi. gelecek dusunuoduk evlilik planlarimiz vardı fakat sevdigim kizin annesi beni istemedi sebep ise kizina layik biri olmayisim ve 1 yas buyuk olmasi. bu isler kader kismet değil mi benden 1 yas buyukte olsa bunu hic sorun yapmamistik cunky birbirimizi sevioduk ve alismistik evlenmek istiyoduk. Annesi iliskinin son 6 ayında ogrendi ve sevdigim kızın milyonlarca cabasina ragmen annesi ikna olmadi ve evlatliktan redetme hakkini helal etmeme tehditleriyle kizini uyardi. sevdigim kizda annesinin sozunu dinleyerek ayrilmak zorunda kaldık. Yeni bir hayat kurucaz dedik baska hayatlar die. sevdigim kız yeni bir hayat dusunuyo cunku annesi razi değil benim iyi bir es iyi bir sevgili oldugumu bilio yani ama mecburen yeni bir hayata yonelmek istiyo umududa var. bende umutluyum elbetki yeni bir hayat cikar onumuze ama ne biliyim cok seviyorum onu kaybetmek istemiyorum. şu an ayrilsak bile araci oldugu is gorusmem nedeniyle konusmaya basladik ama oyle sanki arkadas gibi sohbet ediyoruz eskisi gibi deiliz is gorusmem sonuclanana, beni iyi oldugumu gorene kadar konusuyoruz. tabi bide karsimiza yeni biri cikana kadar. ama annesi yarin izin verse bana evet der bunu biliyorum hatta kendisi soledi ama boyle biseyin olmucagi kesin cunku annesi kizindan 1 yas kucugum die razi değil.. sizce ben nabmaliyim bu sevdadan vazmi gecmeliyim? Yoksa annesini razi etme planlarini yapip sevdigim kiza kavusmalimiyim? Kızda bende yeni bir hayat icin karar verdik oyle ayrildik umudumuz var ama ilerde pismanlıkta olabilir kotu bir hayat karsimiza cikarsa die? Niye bunu goze alalim ki kavusmak varken ama siz degerli insanlara yine soruyorum nabmaliyim lutfen yardim edin.
Sevdigim kizin annesi yuzunden ayrıldık ne yapmaliyım?
Cevapla