Bir erkeğin sevgilisine ayrılmaması için 1 hafta Boyunca yalvarması sizce sonuç verir mi?

3 aylık ilişkim 1 hafta önce bitti. 1 haftadır yalvarıyorum ne olur dön diye olmaz. Benim anlamadığım ortada hiç bir sorun yokken neden ayrıldı. Her seni çok seviyorum diyen kız neden ayrılır? Sizce çok mu istüne gittim çok mu yalvardım soğumuş olabilir mi?
Bu arada ayrılma nedeni kaldıramıyorum artık seni çok seviyorum ama biz olmayız ilerde ayrılırdık şimdi ayrılarım daha çok üzülmeyelim. Ben bekliyorum lütfen düşün dedim. Dayanamadım her seferinde yazdım ikna etmeye çalıştım. En son seni istemiyorum yazma artık dedi. Unutursun yakında dedi.
Bana çok umut verdi hayaller kurduk, hikayeler yazdım ona, oda gecenin 3 ünde sevgi dolu yazılar atardı.10 saat telefonda konuşurduk. Sizce gerçekten sevmedi mi?

Sizce geri dönermi sevdiğini biliyorum yazmamam için demiş olabilir mi?

Bir erkeğin sevgilisine ayrılmaması için 1 hafta Boyunca yalvarması sizce sonuç verir mi?
Cevapla