3 aylık ilişkim 1 hafta önce bitti. 1 haftadır yalvarıyorum ne olur dön diye olmaz. Benim anlamadığım ortada hiç bir sorun yokken neden ayrıldı. Her seni çok seviyorum diyen kız neden ayrılır? Sizce çok mu istüne gittim çok mu yalvardım soğumuş olabilir mi?
Bu arada ayrılma nedeni kaldıramıyorum artık seni çok seviyorum ama biz olmayız ilerde ayrılırdık şimdi ayrılarım daha çok üzülmeyelim. Ben bekliyorum lütfen düşün dedim. Dayanamadım her seferinde yazdım ikna etmeye çalıştım. En son seni istemiyorum yazma artık dedi. Unutursun yakında dedi.
Bana çok umut verdi hayaller kurduk, hikayeler yazdım ona, oda gecenin 3 ünde sevgi dolu yazılar atardı.10 saat telefonda konuşurduk. Sizce gerçekten sevmedi mi?
Bu arada ayrılma nedeni kaldıramıyorum artık seni çok seviyorum ama biz olmayız ilerde ayrılırdık şimdi ayrılarım daha çok üzülmeyelim. Ben bekliyorum lütfen düşün dedim. Dayanamadım her seferinde yazdım ikna etmeye çalıştım. En son seni istemiyorum yazma artık dedi. Unutursun yakında dedi.
Bana çok umut verdi hayaller kurduk, hikayeler yazdım ona, oda gecenin 3 ünde sevgi dolu yazılar atardı.10 saat telefonda konuşurduk. Sizce gerçekten sevmedi mi?
Sizce geri dönermi sevdiğini biliyorum yazmamam için demiş olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar