Ayrıldım ama canım çok yanıyor sevgilim bana çok soğuktu beni arada tersliyordu artik Yoruldum?

Ya Benm verdim değerin 10 da 1 ni vermiyordu benim bir tane suçum olmadığı halde bana soguk davrandı eskiden çok iyiydik konuştum niye soguksun diye herşeyi denedim baktım olmuyor artik hep bekledim belki yarin daha güzel olur diye ama artik o umudumu öldürdü maalesef sevgisini hissedemez oldum ama ben hep hissetirdim bana sıcak davransjn diye sesim güzel şarkıda yaptım super olmuştu emrah götür beni ama iste bosmuş herşey bunu anladim ve ayrıldım sizce doğru bir kararmi
Güncellemeler
+1 yıl
Pişman olurmu acaba bana dönmek istermi geri bide annesi bile dedi sen farklisin senin gibisi çıkmaz diye ama önceden demişti
Ayrıldım ama canım çok yanıyor sevgilim bana çok soğuktu beni arada tersliyordu artik Yoruldum?
Cevapla