Birilerine anlatmam lazım.. Özellikle erkekler bişeyler söyleyebilir mi ben şimdi ne yapayım?

Erkek arkadaşımdan ayrılalı bir hafta oldu. 3 aylık bir ilişkimiz oldu. Bundan öncesinde yaklaşık 5 Yıldır hayatıma kimseyi almıyordum. Bu aşk acısı denen lanet şeyi bir daha yaşamamak için. Ama bunu yaşamam gerekiyormuş. Çok hızlı başladık herşeye her gün görüşüyorduk. Ikinci haftamızda yüzük aldı bu bir evlenme teklifi değil ama ciddiyetimi anla demişti teklifim daha farklı olacak. Çok heyecanlıydı herşey çok iyiydi. Ama bir yanlış yaptım sanırım ki ilk ayımızda yalan söyledi. (Beni tanımadığı için kızacağımdan korkarak söyledi) Yalvar yakar bana yalanını affettirdi. Ama bende bir şüphe hep kaldı. Buna istinaden hiç susmadım sürekli kötü davrandım. Bunun üzerine ikinci yalan geldi. Yine affettim. Yine Savunması beni üzmemek için olduğunu söyledi. Ama barışmak için geldiğinde benim ailemin söylemlerini duyunca barışmaktan vazgeçip ben batıyorum sana iyi bir gelecek sunamam deyip barışmak istemedi. Ters psikoloji ile beni böyle bırakamazsın deyip bu sefer ben çaba sarfetmeye başladım. Benim korkumdan yalan söylüyor ailevide problemleri de var diyerek kendimi düzeltmeye çalışırken bir gün dışarı çıkıp beni dışarıdayken aramaması sonucu biraz kendine gelsin diye bir kaç gün aramadım. Ama artık çok fazla yıprandığımız için ipler kopmak üzereydi. Gel konuşalım diye aradım. Içkili bir halde Geldi daha ben konuşmadan boynuma atlayıp çok özlediğini söyledi. Defalarca öptü sarıldı. Konuşmadım bende herşey kaldığı yerden devam ediyormuş gibi davranmaya çalıştım. Ama çok soğuktu yeni barışmış olmamıza rağmen gelmedi beni görmeye ve bir yalan daha.. Bunada katlanabilecek gibi değildim artık ve edilebilecek en ağır hakaretleri ettim söylenebilecek en ağır şeyleri söyledim. Can acısıyla. Pişman olacağımı biliyordum. Beni tüm sosyal medyadan sildi ama engellemediği için herşeyini görebiliyordum. Canımı acıtmak için bir kaç Saçma Paylaşım yaptı benim görebileceğim şekilde en son farkında değilsin ama hep aklımdasın yazmış. Buna istinaden dün akşam gel konuşalım diye aradım. Gelmem artık o söylediklerin yenilir yutulur Şeyler değil dedi. Ama her yazdığıma cevap verdi. Belki yüz kere Aradım engellemek yerine sadece meşkule düşürdü. Son olarak tüm Hatanın bende olduğuna dair bir mesaj attım. Ses seda yok. Ne yapmalıyım azad mı edeyim sizce. Bu gün çok utanıyorum kendimden..
Birilerine anlatmam lazım.. Özellikle erkekler bişeyler söyleyebilir mi ben şimdi ne yapayım?
Cevapla