Neredeyse 2 yıl olacak bizim ayrılığımız. Bundan 3-4 ay önce hiç aklıma gelmemeye baştiamıştı. Fakat bu aralar yine tuhaf bir burukluk, tuhaf bir özlem, geceleri gelen özlem ve yaşanılan anıları tane tane hatırlayıp akıp giden gözyaşı..
Eskisi gibi ağır bir acı olmasa da durgun, yorgun, tuhaf bişey var içimde aylardır hiç bitmeyen.. Çok ama çok ağır ve gerçekçi bir aşktı çünkü gerçekten.. Onoun gibisini daha tanıyacağımı zannetmiyorum. Ne zaman geçecek bilmiyorum belki de hiç bir zaman..
Peki ya siz, sizin böyle sevdiğiiniz biri var mı kalpten kalbe? Derinliklerine gömdüğünüz, hatırladıkça duygusallaştıran birileri?
Eskisi gibi ağır bir acı olmasa da durgun, yorgun, tuhaf bişey var içimde aylardır hiç bitmeyen.. Çok ama çok ağır ve gerçekçi bir aşktı çünkü gerçekten.. Onoun gibisini daha tanıyacağımı zannetmiyorum. Ne zaman geçecek bilmiyorum belki de hiç bir zaman..
Peki ya siz, sizin böyle sevdiğiiniz biri var mı kalpten kalbe? Derinliklerine gömdüğünüz, hatırladıkça duygusallaştıran birileri?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar