Ayrılık sonrası en fazla ne kadar zaman dilimine kadar özlem yaşadınız?

Neredeyse 2 yıl olacak bizim ayrılığımız. Bundan 3-4 ay önce hiç aklıma gelmemeye baştiamıştı. Fakat bu aralar yine tuhaf bir burukluk, tuhaf bir özlem, geceleri gelen özlem ve yaşanılan anıları tane tane hatırlayıp akıp giden gözyaşı..
Eskisi gibi ağır bir acı olmasa da durgun, yorgun, tuhaf bişey var içimde aylardır hiç bitmeyen.. Çok ama çok ağır ve gerçekçi bir aşktı çünkü gerçekten.. Onoun gibisini daha tanıyacağımı zannetmiyorum. Ne zaman geçecek bilmiyorum belki de hiç bir zaman..
Peki ya siz, sizin böyle sevdiğiiniz biri var mı kalpten kalbe? Derinliklerine gömdüğünüz, hatırladıkça duygusallaştıran birileri?
Ayrılık sonrası en fazla ne kadar zaman dilimine kadar özlem yaşadınız?
Cevapla