Sevgilim beni terketti sirf sevismek istemedigim icin sizce dogru yapmamis miyim?

selam arkadaslar sevgilim bnle anlasamadigi icin ayrildi 5 gundr bnmde karsima onunla ayrildigimiz gun birisi cikti internetten baslarda hersey cok iui gibiydi ama snradan surrkli cinsellikten sevismekten bahsetti bn istemedikce bnden uzaklaşıyordu bugunde ayni konulari acinca beni watsabindan engelledi pisman miyim degilim ama hic dogru insan cikmaz mi karsima anlamiyorum yorumlarinix icin Teşekkürler
Sevgilim beni terketti sirf sevismek istemedigim icin sizce dogru yapmamis miyim?
Cevapla