AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Utanmak yüze bakamamak eskisi gibi olmaktan korkmak
Mesela ayrılık anında kavga edilmiş olabilir hakkıyla kız erkekten dayak yiyeceğinden, erkekte adı çıkacağından korkabilir :)
aldatmıştır çok kötü kırmıştır dövmüştür iftira atmıştır arkasında konuşmuştur ayrışmadan taciz etmiştir
Artık konuşacak birşey kalmamıştır. konuşsakta aynı sorunlar olacağı kanısında olduğu için olabilir bence. en azından kendim için öyle.
bilmem ben eski seviglimle normal ayrılmıştım ona sevmedimi söylemiştim kızda gayet olgun karşılamıştı ben yazarım yanı konuşurumda
eski sevgilisine kötü veya yanlış yaptıysa yüzü olmaz tabiki
konuşmaya gerek yok bence zaten sevse idi hala beraber olurdunuz hiç gerek yok aramaya
Mezar taşına kadar sövmüşümdür sonra pişmanlık duyunca geri konuşmaya yüzüm tutmaz
Yo, sonradan arkadaş oluyorlar bir şey olamamış gibi :)
ne bileyim. canı istemiyordur illa bir neden mi gerek
Eski sevgili adı üstünde eski eskiden tanıdıgın duygusal bagın olan birisiyle bidaha diyalog kurmak sadece seni yorar
Hayatını hadi ordan kurtulamadım derse 4 yıl zorla konuşmuş gibi canım istedi ayrıldım akıllanmadın gibi bir sürü şey söylerse engel attı şimdi açtı ama yazacak yüzü Yok
Kendi Adıma söyliyeyim. Eski Sevgiliden arkadaş olmaz. çünkü birlikte hayaller kuruyorsun. sonra hayalleri iptal ediyorsunuz. sonra normal bir şekilde konuşuyorsunuz olmaz öyleşey
sen daha ıyılerıne layıksın dıye ayrılan sevgılı gerıye dönerse bunun adı ne olur?
küfür etmiş olabilir tabi ki hak etmiştir o ayrı tabi :)
Ayrıldıktan sonra bir b*k yedim , ondan yazamıyorum. Yazsam söver zaten
Ya pişman olmamak için, çok üzdüğü için ya da sinirleri bozulacağı için
Onunla ilgili güven sorunu ya da pişmanlıkları vardır.
Çünkü ayrılık konuşmaları ayrılmak içindir tekrar geri dönebileceği insanın aklına gelmez
eski defterleri açmak iyi değil yenileri varken eskisi niye?
Konuşunca ne diyecek "Ah eskiden nasıl öpüşürdük?"felan mı?
öyle bir durum yokki , ben 2 ay önce ayrıldığım sevgilimle arkadaş kalarak ayrıldım. hergün konuşuyorum hatta dertleşiyorum bile :)
çünkü yaşananlar ortada :)
nası yani
mesela seni aldattan bir insan senle konuşmaya kalksa konuşur musun
exten netx olmaz
3 ay içinde biçok kez sevdiğini vs bir sürü güzel söz söyleyip 3 ay sonra sevdiğimi sanmısım sevmemism sdece hoslanmsm özür dilerim dyip ayrıldı. karsılasnca bakıyodu ben bakmıyodum sonra deidm ki ya bana geri dönmek istiyoosa? bu yuzden 5 ay sonra ona nasılsın yazdım. iyiyim sen dedi. bnde iyiyim dedim. cevap atmayınca da ona olan hislerimi ve onunla oldugum zamanların çok güzel oldugunu içeren uzun bir mesaj attım. görmesine ragmen cevap atmadı. bende faceden silip whatsaptan engelledim. şimdi bulundugum yerlere gelmiyor sebebi ne olabilir
hata yapmışsın
bırak yol ver
yazmakla mı? tamam diyelim yaptım... ve o neden benim bulundugum yerlere gelmiyor
ya üzülme ama
o seni tınlamıyor yani
onunla konuşma
o şansı verme sevsen bile
acı çeken sen olursun
İhanet varsa arada konuşulması saçmalık
bak simdi cnım 3 ay içinde biçok kez sevdiğini vs bir sürü güzel söz söyleyip 3 ay sonra sevdiğimi sanmısım sevmemism sdece hoslanmsm özür dilerim dyip ayrıldı. karsılasnca bakıyodu ben bakmıyodum sonra deidm ki ya bana geri dönmek istiyoosa? bu yuzden 5 ay sonra ona nasılsın yazdım. iyiyim sen dedi. bnde iyiyim dedim. cevap atmayınca da ona olan hislerimi ve onunla oldugum zamanların çok güzel oldugunu içeren uzun bir mesaj attım. görmesine ragmen cevap atmadı. bende faceden silip whatsaptan engelledim. şimdi bulundugum yerlere gelmiyor nden sence?
Her seviyorum diyen erkeğe güvenme. Bazıları ne hissettiğini bilemiyor o yüzden inanmamak gerek. Geri dönmek istese zaten dönerdi senin mesaj atmana gerek yoktu. Keşke sende mesaj atmasaydın kendini bir nimetten saymış o şimdi sen onu sallamayıncada sinir olmuş o yüzden gelmiyordur. Hiiç takma boşver
işte sildim engelledim zaten :) kaldırmasını bildiğimiz gibi indirmesini de biliriz evelallah :D
Aferin 😃👍👏👏
çünkü çok kötü şeyler yapmıştır mesela aldatmıştır...
Cidden neden karşılaşmamak için uğraşırız bilmiyorum. Güzel soru
Dün yediği hurmalar yüzünden kabız olmuştur. Farkındadır.
Neden yüzü olmasin ki... ayrilirken cocuga kelekmi yapti yoksa?
a. mını g. tünü gören bir insana ayrıldıktan sonra bakma zor oluyo
bitmiş bir parfüm şişesine su doldurup tekrar kendine sıkabilirmisin bazı şeyler bittimi...
Ayrılırken çirkefleşilmiştir , kötü sözler söylenmiştir.
kötü bittiyse aldatma vs küfürler saygısızlık gibi konuşulmaya yüz olmuyor
Hata yapmıştır bide yaptığı hatalar hep aynı hatalardır o yüzden konuşmaya yüüzü olmaz
Eski anıların gözünün önünde canlanir. Onunla yasadiklarin. . .
eskiyle görüşmeye çalışmak hatadır
arkasından konuşmuştur
adını kötülemiştir
temiz bırakmamıştır
hocam eskisiyle konuşup napacam ya önümüzdeki maçlar için ava çıkmak lazım
mesela benim yüzüm yok çok yanlış yaptım kıza :D
ne gibi.. hem neden gülüyosun
salaklıklarımdan gülüyorum :D
ayrılırken agır konusmustur küfür falan etmiştir belki !
sevmiyordur ya da ondan sıkılmıştır bir başka seçenek bir başkasını seviyordur :)
biri kandırmıştır ve ihtirasları için onu kullanmıştır sevgi ayağına elde edeceğini etmiştir
Artık tiksiniyordur veya ilgisini çekmiyordu konusmaz
yüzsüz olur konuşursa hatalı olan oysa.
Adam senden ayrılmış sen yine gitmiş yazmışsın valla bravo kendini neden bu kadar küçük düşürdün?
Kizlar biraz yuzsuz oluyor ama erkekler genwlde gururlu ondandir
cunku biten bitti ve bir daha donusu olmaz
bir hata yapmistir, aldatmistir.
ben sevmiyprum onu konuşacak da bir şeyim yok
Az mantıken düşünürsen bence cevabı bulabilirsin
Sen soyle bulamiyorum
mesele ayrılma nedeninizden dolayı olabilir mi :D
hatalıdır utanıyordur
yaptığı hatalar yüzünden
Yaşadığı şeylerden dolayı.
aldattıysa yahut fazla gururluysa..
Reddedilmekten cekindigim icin duruyordum ben.
Yanlış işler yapmıştır belki o yüzden
Yaptığı hatalar olabilir mi?
Aldatılma yüzünde filandı∩__∩
küfürlü ayrılmışlardır
aldatmıştır
bu yüzü olmamak değil, seni sevmıyor demekki.
kısmet der ve konuşmaz.