Eski sevgilime ayrılalı 1 yıl olduktan sonra mesaj attım ve helaleştik barışır mıyız?

Normalde beni terslerdi mesaj attığım için fakat özür bile diledi yani beni şaşırttı barışır mıyız sizce? Bayramda yüz yüze konuşma şansımız var. Güzel güzel konuşmak olur mu?
Eski sevgilime ayrılalı 1 yıl olduktan sonra mesaj attım ve helaleştik barışır mıyız ?


Eski sevgilime ayrılalı 1 yıl olduktan sonra mesaj attım ve helaleştik barışır mıyız?
Cevapla