Normalde beni terslerdi mesaj attığım için fakat özür bile diledi yani beni şaşırttı barışır mıyız sizce? Bayramda yüz yüze konuşma şansımız var. Güzel güzel konuşmak olur mu?
Eski sevgilime ayrılalı 1 yıl olduktan sonra mesaj attım ve helaleştik barışır mıyız?
En İyi Cevaplar