Sevgilim ayrıldıktan sonra eski sevgilisiyle takipleşti ne yapcam?

6 aylık bir ilişkim vardı ve kavga ettik normal her zamanki kavgalardandı. İnatlaştık 2 gün birbirimize yazmadık ve sonra mesaj attı soğuduğunu 2 gün verdiğimiz aranın benden uzaklaştırdığını söyledi ve ayrıldık. şimdi bir ton cocuğu takip etmiş ve Benden önceki sevgilisiyle takipleşmişler ben de heryerden engelledim sadece sms ten açık. Ne yapmalıyım çocukla konusuyolarmıdır geri döner mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım edin
Sevgilim ayrıldıktan sonra eski sevgilisiyle takipleşti ne yapcam?
Cevapla