4 hafta pesinde kostum arkadaslar her yolu denedim konusmak icin ama olmadi en sonunda okadar bunaltmsmki aileme mesaj atti oglunuz rahatsiz ediyor yardimci olun diye elbette tehtit kufur haksret tarzinda seyler yapmadim. Sevmiyorum istemiyorum birak pesimi istemiyorum yeter artik yeter dedi. bende tamam dedim kendine iyi bak dedim biadahda mesaj atmadim 40 gun gecmisti iletisim jurmadim hic bir sekilde sonra o baska sehirde bende onun sehrine geldigimi , sakincasi yoksa birer kahve icmek isterim diye mesaj attim whatsaptan oda cevap verdi..
Benim anlamadigim bu derece kotu ayrildigimiz bir kisi neden bulusmayi kabul eder?
Benim anlamadigim bu derece kotu ayrildigimiz bir kisi neden bulusmayi kabul eder?
Güncellemeler
+1 yıl
Up
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar