Kendimi hiçbir zaman affetmeyeceğim?

Ben bir adamı deli gibi sevdim çok mutluyduk evet arada kilometreler vardı ama ben ondaydım gecem gündüzüm oydu çok sevdim oda çok seviyordu sürekli belli edemezdi ama bilirdim hissederdim ama problemler vardı iki tarafında haksız olduğu tartışmalar yaşadık yinede bir söz vardı birbirimizi hiç bırakmayacaktık eğer birbirimizi bırakıp başkasına gidersek Allah ikimizide mutlu etmesin dedik yalnız sevgi yetmiyordu ama onun kıskançlıkları güvensizlikleri beni yıprattı öyle bir noktaya geldiki beni kendi babamdan kıskanmaya başladı ve annemin büyük bir yemini vardı on tane kızım olsa birini polise vermem ve o polisti annem ögrenince sütümü helal etmem dedi bende ayrıldım kimse bilmedi bu acıyı mahvoldum ama o beni başkasını sevdiğim için bıraktım sandı ondan sonra kimseyi sevmedim zaten ilk ve tekti şimdi uzaktan bir akrabımızın oğluyla görücü usulü nişanlanma arafesindeyim belki o beni duymuyor onu unuttuğumu sanıyor ama ben ona burdan bişey söylemek istiyorum kalbim senden başka kimseleri sevmedi ben senden ayrıldım ama aslında ben o gün bütün ruhumu sende unuttum sensiz gecirdiğim her qn beynim seninle meşguldu sana verdiğim sözü tutamadıgım için çok Üzgünüm ve Pişmanım arkadaşlar size soruyorum unutur muyum zamanla biter mi
Kendimi hiçbir zaman affetmeyeceğim?
Cevapla