Bir erkek sevgilisi ile ayrılınca neden hemen unutmuş gibi yapar uumursamaz? Gelin dertleşelim?

ayrıldık en son yuzyuze geldık(3hfta once) o ayrılmıştı.(1.5ay oldu toplam) cok ugrastım cabaladım hala sevdıgını soyledı ama artık ask mesk sorumluluk ıstemedıgını soyledı ama yınede hyatımda kalmasını ıstedıgını soyledı,ıstedıgım zmn goreyım falan dedı,ben o gun dayanamadıgım ıcın bısı demedım,eve gıdınce soguduugumu ve ben yedekte tutulcak bırı degılım canın sagolsun yoln acık olsun dedım o da aynısını dedı ıste,ya anlamıyorum sevıyor ama ozgurlugunu tercıh ettı.guvenını srsmadım hıc,acıkcası cok sevdım ve bunu bellı ettım bundan dolayı ego kalktı,dusunun adamın ıs yerıne gıdıp o cıkınca sarılırdım suprız yapardım haberı yokken:S bı kavgada ayrıldı ıste,şimdi o buluşmadan sonra tkıp edıyorum ınstagrmda kızları tkıp edıyo bı kızın 20fotosunu bırden begenıyo arayışlarda bildiğiniz.. whatsap dısında bıyerde eklı degıl. iyi bişekilde ayrıldık ama unutması aarayışta olması cok koyuyor, keşke yazsa dıyorum.
Bir erkek sevgilisi ile ayrılınca neden hemen unutmuş gibi yapar uumursamaz? Gelin dertleşelim?
Cevapla