29 aylık ilişkim bitti. Severken, sevilirken. Bu sene sınav dönemim onunla alakalı bazı sorunlardan. Son konuşmamızda 3 kere yanından ayrılıp eve gitmeye çalıştım. Hep geri döndüm. Çünkü kötüydü. En son gittim duvara yaslanmış çökmüş yüzünü kapatmıştı. Yanına gittim sarıldım. Yapma böyle sarıl sende bitsin bu kabus dedim. Künyemi çıkartır mısın dedi çıkarttım bana taktı bunun anlamını 1-2 ay içinde anlıcaksın dedi.
Şöyle bişey var ki bu gümüş bilekliği yani künyeyi 1buçuk yıldır falan hiç çıkarmadı bileğinden. En yakın arkadaşı kardeşim dediğine bile bir kerelik vermedi. Şimdi bana vermesi ne demek oluyo? Nolur bişey söyleyin kafayı yicem nerdeyse
Şöyle bişey var ki bu gümüş bilekliği yani künyeyi 1buçuk yıldır falan hiç çıkarmadı bileğinden. En yakın arkadaşı kardeşim dediğine bile bir kerelik vermedi. Şimdi bana vermesi ne demek oluyo? Nolur bişey söyleyin kafayı yicem nerdeyse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar