Erkekler ayrıldıktan sonra oh be rahatladım mı derler yoksa direkt acı mı cekerler?

3 4yıllık bir iliskiden ayrılan taraf kız ve erkek tam anlamıyla bir hata yapmıs suclu ama ben hatalıyım demiyor hatasını kabul etmiyor o da kızı haksız görüyor. Bu sebepten ayrılmaması gerektigini söylüyor. Sonra hayatında degisiklik yapmaya baslıyor erkek gezmeye tozmaya baslıyor. Er ya da gec hatasını farkeder mi sizce erkeklerde nasıl evreler oluyor biz kızlar direkt kötü oluyoruz erkekler nasıl hareket ediyorlar. (Bu arada erkegin sevdiginden üzüldügünden de eminiz ama asla belli eden bir tip degil güclü görünür)
Erkekler ayrıldıktan sonra oh be rahatladım mı derler yoksa direkt acı mı cekerler?
Cevapla