Supermis eski kafali alfalardanim baskin o yuzden aslinda cok kiz begeniyor ama evliyim diye hep reddettim aralarinda cok guzeller de vardi insan sonra pisman oluyor
alfa değildin dostum. Alfa erkeklerin etrafında kız çok olur ve gidene üzülmez. yerine anında yenisini koyacağını tüm kadınlar bilir ve genelde tekmeyi alfa koyar
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Hep kizlara soruyorlar ben erkeklere soruyorum uzun iliski ayriligindan sonra nasil toparlandiniz ve kac ay sonra rahatladiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Iliskisine bagli. Kimisi bittigi anda omzundan bir yük atmış gibiydim. Birimde de acaba şu hatamdan dolayı mı diye dusunmustum
Nasil atlattin
Neyi? Atlatacak ne var ki?
Ben mantık adamiyim. Bitmisse zaten anlasamiyoruz demektir. Ne kadar erken bitmisse o kadar iyi
15 yil birliktelikten bahsediyorum 1 ya da 2 yil degil
Eşin miydi?
Evet kardesim
Kardeşim bir erkek asla tam olarak toparlanamaz. Bunu sen de biliyorsun. Hee toparlanan da bir daha zor düşer. Bunu da bil.
yenisini bulman lazım. anında unutuyorsun. daha iyidi olsun
Yenisini bulunca mi atlattiniz siz
her seferinde daha iyisini buluyorum. şu an kadının nirvanası var bende. takılıp kalmayın. daha iyisini buldunuz mu öncekinden gıcık kapıyorsunuz
Supermis eski kafali alfalardanim baskin o yuzden aslinda cok kiz begeniyor ama evliyim diye hep reddettim aralarinda cok guzeller de vardi insan sonra pisman oluyor
alfa değildin dostum. Alfa erkeklerin etrafında kız çok olur ve gidene üzülmez. yerine anında yenisini koyacağını tüm kadınlar bilir ve genelde tekmeyi alfa koyar
Haklisin Kardesim baskin karakterim diyeyim. dedim ya bekarken bizde oyleydik evlenince cocuk olunca insan yakistiramiyor kendine. Cozumu yeni kadinlar diyorsun lafin kisasi
aynen
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!