Kız arkadaşım, aldattığımı öğrendi. Onu çok seviyorum. Barışması için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar onu 5 ay önce aldattım ve ondan sonra da pişmanlığımdan ve bazı sebeplerden ayrılmıştık. Ancak 1 ay sonra tekrar barıştık (tabi bilmiyor aldattığımı daha) ve bana sordu temiz sayfa açıyoruz. Birşey olduysa söyle ancak ben üzülmesini istemediğimden yalan söyledim ve yok dedim. Şimdi 3 hafta önce öğrendi ve aramız tabii ki çok açıldı. Ancak ben onu barıştığımızdan beri çok sevmeye başladım ve gerçekten onu çok mutlu ediyordum. Çok mutluyduk, herşey çok güzeldi. Hayatımdaki her planı ona göre yapıyorum ve onunla ciddi düşünüyorum açıkçası. Onu kaybetmenin de acısını, yaptıklarımın pişmanlığını ve vicdan azabını da çok acı bir şekilde yaşadım. Çok iyi öğrendim. Onu kaybetmemek için elimden geleni yapıcam yani biraz bela oldum ona. O ise güvenmiyor ve barışmak istemiyor haklı olarak ancak gerçekten onu kaybetmek istemiyorum. Başka kız falan düşünemiyorum. Barışmak için ne yapmalıyım?
Kız arkadaşım, aldattığımı öğrendi. Onu çok seviyorum. Barışması için ne yapmalıyım?
Cevapla