Sevgiliye hediye alıp taksiti bitmeden ayrıldi ne yapmalıyım?

Arkadaşlar Merhaba bir kızla tanıştık akrabaların vesilesiyle kızla yaklaşık 4 5 ay gibi zaman konuştuk, kız aslında benim hoşuma gitmiyordu ama kızla konusa konusa hoşuma gitmeye başlamıştı sürekli ailesinden bahsederdi tüm hayatını anlatıldı beni kendine bağlamayi başardı ve hediye alıyordum sürekli hat aldim gönderdim faturasini ben ödüyordum iphone 6 aldım gönderdim yaklaşık 3 4 ayda 5 6 milyarlik hediye aldım şimdi enayi diyenler var elbet ama bağlanmistim işte aklimi yonetemiyordum kalbimle hareket ediyordum en son iphone alinca kiz benden soğumaya basladi neden oldugunu merak ederken hat uzerinden yaptığı islemlere baktım başka çocuklarla konuşuyordu bunu ispat ettim ona soyledim oda bitti artik bitti dedi ve bitirdi bende çok sinirlenmistim benim aldigim sınırsız hat ve iphonela baskalariyla konusuyordu agzima ne geldiyse söyledim sinirden ve ayrıldık ben yaptığı hatalara rağmen onu halen seviyorum ama o bitirdi simdi ben hediyeleri geri istemelimiyim çokta seviyorum lütfen yardımcı olun 😂
Sevgiliye hediye alıp taksiti bitmeden ayrıldi ne yapmalıyım?
Cevapla