Eşim yüzüğü arabada bırakıyor, ne yapmalıyım?

Merhaba, sevgili üyeler. Özellikle Türkçem için özür diliyorum. Son zamanlarda çok zor dönem yaşıyorum. Doğum yaptım, 60 kilodan 100 kilo oldum (şu an 80) Fiziksel olarak kendimi çok rahatsız ve mutsuz hissediyorum. Bütün vakit evde bebeğimle geçiriyorum. Normalde bütün hayat çalışıyordum, kendimi paralar ile yaşıyordum, bu durum beni çok depresyona sokuyor. Eşim bana eskisi hibi davranmıyor, sürekli değersiz hissediyorum kendimi. Yaklaşık 1 ay önce işten geldikten sonra yüzüğu yoktu. Nerde diye sordum, arabada kaldı dedi. Bugün aynı durumu yaşadık, yine arabada kalmış. Demek işe gidince çıkartıyor, eve gelince arabada takıyor. Ayrıca da iPad açık bıraktı, tesadüf Instagramda arama sayfası açıktı, eski eğlendiği ve ilişki yaşadığı kadınların listesi gördüm. Demek arıyor bakıyor, sohbet ediyor mu bunu bilmiyorum. Artık kaldıramıyorum. Bugün ev bakmaya gidecektik, iptal ettim. Ne yapmalıyım sizce? Eşya alıp kendimi eve gidesim ve hemen boşanmasım geliyor. Bebeğimi çok seviyorum, şu an 4 aylık, annemden destek alıp çalışmaya devam etmek istiyorum. Lütfen akıl verin, moralim çok bozuk

Eşim yüzüğü arabada bırakıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla