3 yıllık ilişkim biteli 3 ay oldu kız başkasıyla nişanlandı sizce nişanlısına onun geçmişini anlatan mesaj atayım mı?

3 ayda nişan yapmasını normal görmüyorum bu işin geçmişi var bence aldatılmış olma ihtimalim yüksek sizce nişanlısına 3 ay önce onunla çıktığımı anlatan bir mesaj atsam mı? hemde 3 yıllık beni terk ettiğini falan anlatsam mı çünkü çok kötü hissediyorum kendimi ben mutsuzken onun mutlu olması beni mahf ediyor
3 yıllık ilişkim biteli 3 ay oldu kız başkasıyla nişanlandı sizce nişanlısına onun geçmişini anlatan mesaj atayım mı?
Cevapla