3 ayda nişan yapmasını normal görmüyorum bu işin geçmişi var bence aldatılmış olma ihtimalim yüksek sizce nişanlısına 3 ay önce onunla çıktığımı anlatan bir mesaj atsam mı? hemde 3 yıllık beni terk ettiğini falan anlatsam mı çünkü çok kötü hissediyorum kendimi ben mutsuzken onun mutlu olması beni mahf ediyor
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılçok korkunç bir durum gerçekten.. konuşmak da çok kolay gelir insanlara biliyorum ama yapma kardeşim.. Olan olmuş biten bitmiş.. ne yaşandıysa yaşandı.. o mesajı atacaksın da ne olacak o sana mı dönecek? ya da zamanı geri mi getirebileceksin.. etme kendinede kızada.. herkes yaptığının cezasını bir şekilde çekiyor zaten..
intikam falan diyip küçültme kendini bu kadar. böyle biriyle mi evlenecektim ben de hayatına bak.. çok zor biliyorum ama tamamen o sayfayı yırtıp yeniden başlaman lazım.02 Yorumla
Soran+1 yıltamm haklısınn
- +1 yıl
keşke haklı falan olmasaydık da sen mutlu olsaydın. umarım unursun tez zamanda. allah kolaylık versin :)
En İyi Cevaplar
Böyle bir mesaj atmanın sana bir faydası olmaz inan, sen kendini daha çok düşürürsün karşı gözlerde. Yapma. Gerek yok, yarın bir gün hayatına öyle biri girer, öncesinden daha güzel bir ilişkin olur ve "iyi ki" diyebilirsin. Ki zaten sizin için belki de senin için hayırlısı böyleymiş. Bu yüzden hayatına dön bak, üzülmene değmez. Hayat kısa. Bak yoluna, senin karakterini bozmaya değmez.
00 Yorumla
Bir ilişkiden sonra karşı tarafa verilecek en buyuk ceza sessiz kalmaktır.. Bu davranış gidenin aklını darmadağan eder.. kafasında sorular ucusmaya baslar... neden aramıyor neden ıtıraz etmıyor neden umursamıyor.. acaba benı sevmıyormuydu... demek onun ıcın onemsızmısım gıbı supheler olusacaktır... bununla bırlıkte gururlu olacaksın alcalmaycaksın.. Hıckımseye karsı eyvallahın olmasın.. Yoksa her zaman kaybedersin.
07 Yorumla
Soran+1 yılkardeş haklısın ama bu aşamayı çoktan geçtim ben ayrılalı 3 ay oldu her yolu denedim barışmadı sessiz kalamadım sadece 2 ay uğraştıktan sonra 1 ay susmayı denedim bir öğrendimki sevgilisi olmuş biriyle başlamış
- +1 yıl
o aşamayı gectıysen yapacak bırsey yok... zaten kendını bıktırmıssın... bır ınsan ayrılık kararı aldyısa tek bır cevabın olacak en kısa ve net olanı "ok" dıyıp arkanı donup gıdeceksın bu onu dogduguna pısman eder... bır ınsan bır karar almak ıcın once gunlerce dusunur sonra senaryosunu kurar soylemek ıcın sonra agzından cıkarken bıle bır sure gecer kelımelerı secerken bıle dusunur yanı sonuc olarak o cumle agızdan cıkana kadar beyın bır suru suzgceten gecırır... agızdan cıktıysa sen yapma etme dedıkce o ohh soyeldım bır daha gerı adım atmıyım dıyecek ve dıretecek sonuc olarak gıden gıder umursamayacaksın kı kendını degersız gıbı hıssetsın... neyse bosver zararın neresınden donersen kardır... yanı bırak seven ınsan. sevdıgının mutlu olmasını ısteyen kısıdır... sevıyrosanda bosver mutlu olsun..
Soran+1 yılkeşke ilk ayrıldımızda bunu yapsaydım ama neyse hayırlısı... ama sevgisi kalmadıysa ne yapsamda boş sonuçta dimi yani sussaydım bile bence işe yaramazdı. ayrılmadan önce benim haklı olduğum bir tartışma oldu aradan 9 gün geçti ben haklıydım aramadım oda aramadı sonra neden susuyosun dedim ve ayrılmak istedi o haksız olmasına rağmen.. neyse olan oldu şimdi nişanda yapmış zaten.. demekki her şey çoktan bitmiş pek taktikte işe yaramazdı
- +1 yıl
O nısanladıgı kısıyle daha ocneden ılıskısı oldugnu sanmıyorum... o konuda aldatıldıgını dusunme... o bayan bır ılsıkıden cıkmıs sonucta ve yorulmus bır sonucta gorememıstır.. bır daha ılsıkı yasamak yerıne gorucu usulu olsun demıstır sonucta tanıstıran kısıler o cocugu tanıdıkları ıcın fazla tanımaya gırmezler ve aılede onay verdıyse nısanlanmayı kabul etmıstır... sonuc olarak bosver daha evlenmemıs nısanlanmıs yanı evlılık oncesı son cıkıs yolunda ve ınsanlar nısanlıyken bırbırlerını daha ıuyı tanırlar ve net karar verırler... sen sessız kalmaya devam et umursama... auyrıca onu sevdıgını bellı etme ne bılım facede ona aıt bırsey durmasın vs.. cunku bır ınsan haber aldıgını merak etmez.. yanı senın ne yaptıgını arkadslarından veya faceden goruyrosa sevdıgını dusundugu ıcın umursamaz.. onunla alakan olmyacak sende onu umursamayacaksın...
Soran+1 yılabi güzel söylüyosunda bu iş bitmiş :))) yaşadığı ile 15 saat yol gittim ve sadece konuşmaya konuşmaya bile gelmeyen kişi şu an gelsede boş.. o görücü usuu evlenicek biri değildi bunu biliyorum öyle bir kültür onlarda yok yani
Soran+1 yılönce ilişkileri başladı sonra nişan yaptılar. yaniii sonuç olarak görücü usulü falan da değil
- +1 yıl
bak arkadasım ben nısanlıydım yıllar once, bır gun konusalım mı dedı... tamam dedım konusalım gıttım evın odasında bende bahceden cama vurdum.. pencereyı actı dırek hayırdır kızım aydılmakmı ıstıyrosun dedım.. bana yaaaa dedı baska bır kelıme soylemesıne ızın vermeden hadı canım yolun acık olsun dedım gıttım... hepsı bu 4 yıllık ılıskı nısanlıydım boyle bıttı... yaaa ıle baslıyorsa bır ınsan bırsey soyleyecek ama cekınıyor demektır.. sonra ne oldu arkamdan herkese demek benı sevmıyormus bak oda ıstıyormus hıc ıtıraz etmedı vs demıs.. aradan 10 yıl gectı ve benı aradı senı unutamadım. benı senın kadar kımse sevmedı vs dedı.. ne oldu unutuldu.. ılk 3-5 ay uzulursun ama sonra unutrsun rahat ol... allahtan her zaman hayırlısını dıle.. bana dersen neden arkanı bıle donmedın cunku cok buyuk dua etmıstım... benım ıcın hayırlısı degılse evlenmeden once benı ayır allahım demıstım.. dugune 3 ay kala aydıldık.. bunu hayra yordum.. vede oyle oldu adı cıktı vs. o nedenle herseyde bır hayır vardır
O sürede nişan olur mu dersen insan boşluğa düşer olabilir orasını bilemem yorum yapmakta istemem aldatma konusunda ama ben olsam mesaj atmazdim direk çocuğa söylerdim böyle böyle diye yalan söylemiştir belki yani dusunmene gerek yok sen kahrolcagina onlar kavga etsin şahsen benim nisanlimla aynı durum olsa hele bide bana yalan solediyse teşekkür ederdim cocuga
02 Yorumla
Soran+1 yılkardeş farklı illerdeyiz çocuğunda sadece ismini biliyorum faceden mesaj atıcaktım
- +1 yıl
O zaman at. killandim bu durumdan bana yalan söylemiş olmaz ihtimaline karşı sana gerçekleri anlatıyorum diyerek başla yardirmaya fakat Sole bir durum var iyi düşün taşın plan yap öyle koyul yola yoksa aptal aşık durumuna dusersin kızlar seytandir böyle durumda kafa zehir gibi çalışır anında sıyrılır yani işin içinden iyi plan yapman lazım.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
23Cevap
Aralarında nasıl bir şey geçtiğini bilemezsin, bazen insanlar tanıştktan 1 ay sonra bile evlenebiliyorlar. İşin aslını bilmeden insanların arasına girme, kendi hayatına devam et, daha mutlu olabileceğin birileri çıkar elbet.
Çok sevdiğim bir söz var, "yuva yıkanın yuvası olmazmış"02 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın 1 ayda evlilik kararı alınır.. ama 3 yıl nasıl onutulur hemen? ya sevgisi bittiği halde yanımda rol yaptı ya da ikimizi birden idare etti her ikisinde de kandırıldımı düşünüyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle bir hareketin sana faydası olmaz ama en azından çocuğa bu kızla ne zamandan beri çıktığını sorabilirsin. O kızdaki mideye de şaşarım arkadaş 3 sene senle her haltı yesin 3 ayda yeni birini bulup nişanlanmış ya da seni uzun zamandır aldatıyor her iki durumda da bu kızdan kurtulduğuna şükret bence sen
07 Yorumla
Soran+1 yılbende aynı fikirdeyim en iyi ihtimal bir süredir sevgisi bitmişti ve kafasından beni silmeye başlamıştı. buna rağmen yalandan yanımda duruyordu bu bile çok ağır sonuçta sevgisi bittiği halde yalandan seviyorum diyordu.
Cevap sahibi+1 yılYa da olay şöyle olmuştur kız ikinizi birden bir süre idare etmiş muhtemelen yeni oğlanın da senden haberi yoktu şimdi çocuğa böyle bir soru sorarsan çocuk şok çocuk iptal olur basar buna tekmeyi seninki mal gibi kalır ortada sonra sana dönmek ister sende basarsın tekmeyi adamsan..
Soran+1 yılbirde şu ihtimal var çocuk bu tür şeyleri takmıyorsa ve kişisel rahatsızlıktan dolayı suç duyurusunda bulunsa başım belayada girebilir?
Cevap sahibi+1 yılher türlü karaktersizlik kardeşim.. yerinde olsam bu oğlana yaşadıklarınızı anlatmak gibi bir hata yapmam ama en azından kafamdaki sorulara bir yanıt için bunların ne zamandan beridir beraber olduğunu öğrenmek istiyebilirdim ama bu bilgi beni mutlu edermiydi ya da elime ne geçerdi bilemem.. bu kızlar şeytandır bu çocuğa seni psikopat manyak ve takıntılı bir bela olarak tanıtıp kendini garantiye almıştır bile belki
Soran+1 yılaynen kardeş kesin öyle yaptı mağdur rolü oynadı bundan eminim. nişanlısı da onun gözüne girmek için hak vermiştir üzülme canım ben yanındayım demiştir kesi
Cevap sahibi+1 yılİntikam almak istemen öfkelenmen normal.. ama kardeşim biliyorsun ki öfke ve intikam gibi şeylerin zarardan başka bir getirisi yok. Sen Allah' a havale et Allah' ından bulur o ilahi adalet şaşmaz. O şimdi mutludur belk 5-6 ay daha mutlu olacak işleri yolunda giderse bir süre daha evlenir o adamla sonra en fazla 1-2 sene daha mutlu olur.. sonra gör sen onu.. yani er ya da geç yaptığının cezasını çekecek için rahat olsun senin birşey yapmana gerek yok. enerjini başka yönlere aktar kafanı dağıt. onun gibi insanlar zaten istese bile mutlu olamaz sürünmeye mahkumdurlar..
Soran+1 yıltamam kardeş
+1 yılBize Yakışmaz Ağam bizle Yaşadıkları bizde kalması lazım. Belki başka birisini seveceksin çok seveceksin ben gelsem böyle böyle desem bak bunla bunla böyle yaşadık desem? Senin tepkin nasıl olur? Bizden değil mevlâdan alsın cezasını
12 Yorumla
Soran+1 yılağa haklısın aslnda ama şuanda öfkemden yanlış şeyler yapmaktan çekiniyorum pişman olucak şeyeyler yapmak istemiyorum
- +1 yıl
Öfkeyle kalkan zararla oturur.
+1 yılBu sadece basitlik göstergesi. Onlar ayrılıcak. Ee sonra? Sana mı dönücek. ya da bu durum seni gerçek anlamda mutlu edecek mi? 3 yıllık geçmişe bir saygı olmalı bnce yapma
13 Yorumla
Soran+1 yılgeri dönmicek dönmesinde o... ya aldatmış bence yoksa 3 ay gibi kısa sürede kim nişan yapar allah için?
- +1 yıl
Bn 3 ayda evlendimm. Bazen bir kişiyi tanımak için 1 ay bazen 1 yıl 😊 hem aldatsa da onun kahpeliği de geç. Sn düşme
Soran+1 yıl3 ayda insan tabi evlenir ama 3 yılı silip 3 ayda velenmek çok farklı?
+1 yılAnlat kanka emin ol eskiden gelen birşeydir 3 ayda bunu yapması normal değil senn canın yandıysa sende onun canını yakacaksın bu kadar basit kimseye iyi davranmıcaksın yoksa eziliyorsun ben bunu gordum
04 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(
- +1 yıl
İşte sonuç ortada aldatılmışsın hiç kimseye bakma yok yakışır mı erkek adama cart curt inanma kimseye kardeşim varsa bildiğin bişeyi anlat o sana bunu yaptıysa oda mutluluğu hak etmiyor bence kimse kimseyle oynayamaz
Soran+1 yılyasal bir suç işlemiş olmaktan korkarım devlet memurum ondan çekiniyorum
- +1 yıl
Herhangi bir yasal suçu yok bu durumun sonuçta kufur etmiceksin yalan bişi soylemiceksin senn yapmaya niyetin yok bence
Nasıbın olsaydı senın olurdu demek kı baskasının helalı olacak. hele kı bıtmıs ılişki lutfen mesaj atma huzurlarını kaçırma sen merak etme zaman ona gösterecek sana verdigi acıyı.. Sabır mınnoş😖
02 Yorumla
Soran+1 yılcanım haklısın ama insana koyuyor en çokta koyan işi gücü bırakıp ayrıldıktan sonra yaşadığı ile 15 saat yol gittim gelip konuşmadı bile çok koydu bana meğer ozamnlardan sevgilisi varmış zaten :(
Ne deģişecek ki hocam. 3 ayda nişan olur mu olur niye olmasın. Belki de ben zaten biliyorum cevabini alacaksin. Lendine yepyeni bir hayat cizmeni oneririm dostum
03 Yorumla
Soran+1 yılaslnda doğru diyosun kardeş sadece öfke patlaması avr bende ve kendime yediremiyorum ne yapcamı şaşırdım. ayrıldıktan bir süre sonra biri karşıma çıktı aynı mesalekten ben istemedim çünkü hala o kızın etkisindeydim ve barışmanın yollarını arıyordum. ayrıldımızda uzaktaydım kalkıp 15 saat yol gittim konuşmaya konuşmaya bile gelmedi sonradan öğrendim ki o zamnalarda sevgili varmış. sonradan nişanlandığı kişi şimdi kendi kendime düşünüyorum ne kadar eşşek admım diye işte bunun öfkesi var bende
Soran+1 yıltamm kardeş haklısın gerçekten sağolsn
+1 yılne gececek elıne? kendıne yakıstıracaksan yap ama bırazda empatı kur, aynı sey sen nısanlandıgında, nısanlına senınle alakalı seyler gelseydı ne yapardın (ız) ?
04 Yorumla
Soran+1 yıleğer onu aldatmış olsaydım ya da o hala barışmak isterken çok üzgünken ben keyfime bakıp yeni biryle nişan yapmış olsaydım sanırım yazmasına hak verirdim. işin kötüsü eminim şuanda nişanlısının yanında iyi kız rolü yapıyordur. belki 3 yıllık bir ilişkisi oldunu bile söylemedi belki söyledi ikimizi aynı anda idare etti falan
- +1 yıl
herneyse ne... gecmıs gıtmıs bıtmıs ve o sımdı gonullu ya da gonulsuz kendı yolunu cızmıs. ama sen kendı yolunu cızemedıgın gıbı hala onun ustune oyunlar oynamak ıstıyorsun yapmaaa.. ınsanlar evlılıklerını bıtırıyor olmadı ıstemıyorum dıyerek o yuzden 3 yıllık ılıskının bıtmemesı ılla sonuca gıtmesı dıye bırsey yok. ayrıca madem cok aşıktın ölüyordun aşkından çok baglıydın vs neden ılk evlenme teklıfını sen etmedın? dıyelım kı ımkansızlıklar vardı... pekı. kabul. demekkı o bu durumu anlamıs yanı senın evlenılcek (!) adam olmadıgını anlayarak senden vazgecmıs...
Soran+1 yılkardeş ben memur olarak atandım o bu sene sınava girdi ben onu bekledim sözde bu yaz istemeye gidicektik evlilik konusunda çok konuşurduk hiç olumsuz bakmazdık ikimizde
- +1 yıl
belkı aıle baskısı ya da maddı durumlar... bır kız durduk yerde ılıskısıne veda etmez. olmus demekkı bırseyler ama bu demek degılkı tanıdıgı bıldıgı adam ona bunları yapsın, dusundugun hareket hem cok cırkın hemde hıc adil degıl... yapma.
Sananeeeeeeee senlemi evlencekti hastamısın be kızın haytını karartacaksın aptal sey. Sankı sen evlenmıcen gerzek eskı sevgılılerın nısanlaına yazsın mı?
01 YorumlaSakın öyle bişey yapma.! Seni aldattıysa zaten çıkar ondan ama sen ona zarar verirsen oda senden çok acı bir şekilde çıkar. Unutma sakın yaşattığını yaşamadan ölmez hiçbir kul.
00 YorumlaDelikanliya yakisir mi sence bu hareket? uzuntunu anliyorum ama sana yakışmaz yapma Allaha birak
17 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(
Soran+1 yıldoğru ama mutlu olması gerçekten koyuyor bana. bilsem ki yasal bir suç işlememiş olcam inanki yaparım
Soran+1 yılondan korkuyorum başım belaya girer diye
Soran+1 yıldoğru diyosun aslında
Kardes oyle cok uzun yazmıcam benımkının yanında devede kulak degıl sana tek kelıme soyleyım sıktıret zaten ılerde kendın dıceksın daha ıyı olmus dıye ;) sen kendı yenılıklerıne bak ;)
11 Yorumla
Soran+1 yılsenin durum neydi kardeş anlatırmısın ya da mesaj atarmısın?
+1 yılyoluna devam et, mesaj atman gerekmez. rezillik çıkmasın
02 Yorumla
Soran+1 yıltamm ama neden
- +1 yıl
ne gerek var, seni niye ilgilendiriyor onların hayatı artık. kız zaten adilik yapmışsa er ya da geç ortaya çıkar. geçmiş geçmişte kaldı, dersini çıkar yoluna devam et.
Gizli Üye(36-45)+1 yılolan olmuş geçen geçmiş artık üzme kendini önüne zaten haklıysan onun önüne çıkar herşey öylebirini gelse bile nasıl kabulk edeceksin sen gururlu ol seni istemeyeni sen isteme.
02 Yorumla
Soran+1 yılben zaten aartık onu istemiyorum sadece onun mutsuz olmasını istiyorummmm
Cevap sahibi+1 yılaynısını yaşadım seni çok iyianliyorum ama allaha bırak bırak allah görüyor işte
Anlatma nasıl olsa senin ahını almıs mutlu olamaz. Umut verip güven asılayıpta yar yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını iki cihanda da veremezsin'' Hz. Muhammed (s. a. v)
00 Yorumlaeşşek olmak istiyorsan at zira insanlar bunu yapmaz
04 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:( peki neden atmayayım zararım ne olur?
Soran+1 yılyasal bir suç işlemiş olurmuyum sizce mesaj atsam
Alacağın cevaplar çok daha kötü hissetmene neden olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılne gibi mesela ne duyabilirim?
Senden 3 ay sonra evlendiyse haberi vardır herseyden merak etme, senle beraberken anlatacagını anlatmıstır o ona.
04 Yorumla
Soran+1 yılvar biri ondan ayrılcam falanmı demiştir?
Soran+1 yılhmm tamam anladm ozaman bulaşmıyım dimi
+1 yılya at tabikide senin canını yaktıysa sende yak ne olursa olsun kardeş bu dünya böyle
00 YorumlaYok mu hiç ortak arkadaşınız? Öğren işin boyutunu ne zaman tanışmışlar vs. Ters bir durum varsa tabi ki konuş çocukla.
01 Yorumla
Soran+1 yılyok sağlam ortak arkadaş 2 3 tane vardı ona daha yakın olduklarından ötmediler birde başka illerde yaşıyoruz onunda etkisi var
+1 yılAbi sevgilisi gerizekalıdır sen iyi niyetle anlatırsın kıza sorar kızda sana suçu atar adam seni bıçaklar boyle vaka çok var boşver sakata gelme
03 Yorumla
Soran+1 yılfarklı illerdeyiz ama kardeş
- +1 yıl
Kardes öyle adamlar varki seni bulur sıkar anana babana acı b*k yolunda ölmeye gerek yok sıktır et kızı takmamaya çalış bende geçtim o yollardan 1 yıl çıktım 1 hafta sonra başkasını buldu o*
Soran+1 yılanladm kardeş
+1 yılbence bunun nedenini kesin bilmediğin için yapma belki ailesi istedi hayır da diyemedi hemen aldattı diye düşünmemelisin.
00 Yorumla
+1 yılatma insanın mutsuzlugundan zevk mı alıcan hayatına bak sen
01 Yorumla
Soran+1 yılevet zevk alıcam çünkü ayrıldımızdan beri çok acı çektim. işimden dolayı uzaktaydık ayrıldımız süreçte sırf son kez konuşmak için 15 saat yol gittim işi gücü bırakıp konuşmaya bile gelmedi meğer o aralar sevgilisi varmış.. sizce bu durumlarda ben üzülürken onun zevk alması nedendir?
Boşver. Ortada böyle bişey varsa mutlaka ortaya çıkacaktır. Sen kaliteni bozma.
00 Yorumla
+1 yılAnlatma. Mutluluğu bozan sen olma. Kızın yaptığı ayıp.
00 YorumlaBence dokunma. Ne kadar acı içinde olsan yine yapmaya hakkın yok.
00 Yorumla
+1 yılSakin oyle bisey yapma. Herkes yoluna kardes. Isine bak birak kizin pesini
00 Yorumlabence aldtma yok 5 sene cıan arkdsm 15 günde evlendi değil nişan
07 Yorumla
Soran+1 yılayrıldıktan 15 gün sonra mı?
Soran+1 yılneden öyle birinden daha duymuştum
Soran+1 yılsağlıklımı sizce bu durum
Soran+1 yılhadi ya neden vaz geçtin.. bak bizde ayrıldıktan hemen sonra biri karşıma çıktı diğerini onutamadığım için başlamadık...
Gizli Üye(30-35)+1 yılsaçmalama istersen arkadaşım dayağı yer dönersin ya. aldattıysada pis günahı boynuna önüne bakmalısın. başkasınınsa başkasının ol o kadar.
00 Yorumla
+1 yılkendini düşürme anlatma sakın ne gerek var böyle şeylere.
sende başkasını bul bak dalgana00 YorumlaLutfen kendini kucuk dusurme mutluluguna da mani olma kendi yoluna bak
00 YorumlaAz seyden cok is cikar, yeri gelirya sen onu ya o seni oldurur sonucta adamin nisanlisi
01 Yorumla
Soran+1 yılyasal bir şey olmasından korkuyorum vallah yoksa 1 dakika durmam atarım mesaj
+1 yılAldatıldığını düşünüyorsan çocuğa ne zamandır çıktığını sor öğren ama çocuğa birşey deme bırak Allah ından bulsun
03 Yorumla
Soran+1 yılçocuğa söylesem çocuk cevap vermeyebilir ama direk anlatan bir mesaj atmayı düşünüyorum eğer ben aldatıldıysam bu durumda çocukta aldatılmış olur. sonuçta ikimizden birine yalan söylemiş..
- +1 yıl
Aldatldgmı düşünüyorum ne zaman çıktığınızı söyler misin rica etsem de konuşur bence
Soran+1 yılhmm tamam
+1 yılBen olsam anlatırdım ben mutlu olamadım oda olmasın
00 YorumlaŞerefsizlik olur. Bırak gitsin adam olana susmak yakışır hatta sorsa bile anlatma.
00 Yorumla
+1 yılAnlatmamalisin. kendini o kadar dusurmemelisin.
33 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(
- +1 yıl
Benimde basima geldi emin ol dusunmemeye calismak en iyisi
Soran+1 yılpeki tammda hak ettini düşünüyorum
Yapma eger gercekten seviyosan bosver Allah'a havale et
00 Yorumla
+1 yılSana ne faydası olacak bunun?
01 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(mutlu olmasını istemiyorum
Hayır atma atınca eline ne geçecek ki
03 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(
Soran+1 yıldönmesini bende istemiyorum sadece benim üzüldüğümden kat kat daha çok üzülsün istiyorum
+1 yılKız belki senden önce anlatmıştır
06 Yorumla
Soran+1 yılolabilir oda doğru. ama 3 yılda mağdur olduğunu falan anlatmıştır anlattıysada.. bence aldattı beni ama
- +1 yıl
Bence öyle bir mesaj atmamalısın nişanlısına sonuçta ayrılmışsınız ve kız nişanlanıp gitmis. Bosver bırak zaten hersey olacagina varır belkide senin icin daha iyisi olacagi icin ayrılmışsınızdır atarsan sen kötü olursun.
Soran+1 yılneden kötü olurum?
- +1 yıl
Kızın nişanlısı senin ara bozmak icin bunlari anlattigini düsünebilir yani eline bisey gecmez.
Soran+1 yıloda doğru vallah bide kız belki eski sevgilim iğrenç saplantılı piskopat takıntılı biri die anlattıysa kesin elime bişey geçmez
- +1 yıl
Sen iyisimi vazgeç
Kendini düşürme salla
00 Yorumla
+1 yılGerek yok. Herkes yoluna baksin :)
00 YorumlaBunu yapman seviyeni düşürür
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKoyver gitsin köküyle gitmemis etraf kiz dolu
00 YorumlaAsla bu kotulugu ona yapma
05 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Soran+1 yılaslında olabilir ama insan kendine yediremiyor be
Soran+1 yıltamam sağol
Uğraşma bence mutlu olsun
00 YorumlaAllaha havale et boşver değmez..
05 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sanki aldatılmışım gibi hissediyorum biz evlilik hayali kurarken bir anda ayrıldı ve başkasıyla sevgili oldu hemen de nişan yaptı o süreçte ben ise sadece barışmak için uğraştım:(
Soran+1 yılaldatmanın nedenleri olur mu? ben acı çekerken bari biraz bekleseydi dimi
Soran+1 yılönceden kafasında bir şeyleri planlamış bencede
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarakterini bozma degmeyen biri icin bence
02 Yorumla
Soran+1 yılgözünde düşşesmde pek önemli değil
Cevap sahibi+1 yılOnun gozunde dusmen onemli degil sen kendi gozunle kendine bak? Bence cocukca bisey yapma kendine yakisani yap en guzeli
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer adamsan anlatmazsin.
00 YorumlaSakin atma
02 Yorumla
Soran+1 yılneden?
+1 yılAtma
01 Yorumla
Soran+1 yılneden
Olur mu öyle şey
00 Yorumladeğmez dostum
00 Yorumla
+1 yılKac kere yatinız
04 Yorumla
Soran+1 yılvallah çok ama o işi yapmadık...30 gece falan vardır
- +1 yıl
Iyi nisanlinla sevistim de adama
Soran+1 yılama işte olay bana yansırsa die çekiniyorum
- +1 yıl
Aslinda deme bisi sende bul evlen
+1 yılevet.
01 Yorumla
Soran+1 yılatim mi
+1 yılAnlatma boşver :)
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılne yaptınız ki?
07 Yorumla
Soran+1 yıl3 yıl ne yapılırsa onu
Cevap sahibi+1 yılzina?
Soran+1 yılbirlikte çok kez uyuduk ama o işi yapmadık geri her şeyi yaptık...
Soran+1 yıl3 yıl aşk yaşadık bir kere daha ne olsun sevdik emek verdik.. 3 ayda nasıl onutuldu her şey anlamadm
Cevap sahibi+1 yılpeki şimdi iyi mi oldu? helaliyle istesydin kızı?
Soran+1 yılisticektim ama onu bekledim ben bu yaz isticektik
Cevap sahibi+1 yıldeğmezmiş! hem yanlış anlama senle yatıp kalkan nişanlısıyla çoktan...
Yapma gunahada girme
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 3 yıllık ilişkim biteli 3 ay oldu kız başkasıyla nişanlandı sizce nişanlısına onun geçmişini anlatan mesaj atayım mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar