Birbirimizi seviyoruz ama geri dönmüyor sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Sevgilimle ayrilali 3 ay oldu birbirimizi hala seviyoruz sevdiğini oda söylüyor ama tekrar bir ilişki olmaz diyor biz normalde ayrılmadan önce bir ay sonra falan nisanlanacaktik ama annesi benimle konuşmadı bana sebebini bilmediğim bir sorun. yüzünden kusms biz normalde çok iyiye Sevgilimle bir akşam birbirimizi sevdigimizi söyleyerek telefonu kapatıp uyuduk sabah kalktığında mesaj falan atmamisti ben attım soğuk konuşuyor noldu dedim anlatmiyor aksama dogruda annem. olumlu bir yani kalmadığı söylüyor artık buraya kadar bende istemiyorum ama böyle olmak zorunda diyerek benden ayrıldı daha 3 hafta önce konuştuk bana benim sensiz yatmadigim bir gece bile yok. ben bundan sonra sana güvendiğim gibi hic bir kıza guvenmicem falan diyo ama dönmüyor cidden satım kaldım arkadaşlar çok kötü durumdayım birde bütün akrabalar biliyordu yerle bir oldum fikirlerinizi söylerseniz çok memnun kalırım şimdiden teşekkürler.
Birbirimizi seviyoruz ama geri dönmüyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla