6 yılın üstüne neden terkedildim? hala çok seviyorum. ne yapmalıyım?

6 yıllık bir ilişkimiz vardı ta ki 1 hafta öncesine kadar. tam herşey rayına girdi diyorken beni artık sevmediğini ve istemediğini söyledi ve ben bunu kabullenemiyorum. ve hala çok seviyorum. son patlak veren durumsa şuydu yılbaşında dışarı çıkabilme durumu, izin alamadım ve daha başka zamanlardada böyle sorunlarımız oluyodu. en son kavga ettik varlığınla yokluğun bir faian dedi bende tabi sinirlendim. tartıştık 4 gün hiç konuşmadık.( tabi ben 2 kez falan aradım yine dayanamayıp ama açmadı) sonra 1 ocakta en son dayanamayıp mesajlar attım. bana cevabı seni artık istemiyorum sevmiyorum oldu. nasıl olabilir bir anda nasıl değişebilir. yüzyüze konuşamadık bile , onu seviyorum ve geri dönmesini istiyorum. ne yapmalıyım? neden böyle olmuştur?
Güncellemeler
+1 yıl
peki şimdi onunla ne şekilde iletişime geçmeliyim veya sorularımın cevabını almak için ne yapmalıyım?
6 yılın üstüne neden terkedildim? hala çok seviyorum. ne yapmalıyım?
Cevapla