Kız arkadaşıma çok kötü davrandım, hatamın farkındayım, barısmak istiyorum fakat hayır cevabını alıyorum ne yapmam lazım!?

kız arkadasım yasadıgım durumun farkındaydı, cok zor bir dönemden geciyordum.40mg antidepresanla zor güne baslıyodum kısaca. hayatımda mutsuz oldugumu düsünüyordum ve mutsuzlugumu ona yansıttım. olayı özetliyicek olursam; kavga ettik 1 gün hic konusmadık, aradım konusma normal giderken nasıl olduysa kavgaya döndü. öyle bir nokta geldiki bagırısmalardan birbirimizi duyamaz olduk, iste o an s.. git baskasımı yok gibisinden bir cümle kurdum. sinirlenince kendini tutamayan biriyim bunun farkındayım o da farkında ve bunun icin yardım alıyorum bu halim böyle kalmıyacak. simdi ise barısmaya calıstım olmaz artık istemiyorum rahatsız etme beni dedi. asagıya inmesini diyceklerim oldugunu sonra isterse yüzümü görmiycegini söyledim o sekilde indi fakat şu an hic bir sekilde konusmuyoruz. gercekten pismanım ama bir yandan da onun sonuna kadar haklı oldugunu biliyorum, bu ikinci defa oldu böyle bir olay, ona sanki sürekli tekrar edicek gibi hissettirdigini de biliyorum. onunla konustugumuzda bunun biriken seylerin patlaması oldugunu artık benden tamamen sogudugunu eger gerekirse numarasını degistiricegini söyledi. bitirirkende neyseki adam gibi ayrılabiliyomussun dedi. söz vermistim bidaha rahatsız etmiycegime ve kendimi cok zor tutuyorum. bana bir daha asla ısınamıycagını söyledi, zamanında beni cok sevdigini fakat o günden sonra bir önemi olmadıgını artık beni görmenin duymanın sadece sinirlendirdigini söyledi. hala böyle bisi yaptıgıma inanamıyorum ama bunları anlatmak bile rahatlattı beni. barısmak icin ne yapabilrm, yasananları bu kadar kolay silemiyecegini düsünüyorum fakat ne yapmam lazım fikirlerinizi alabilrmiyim. biliyorum gercekten tam bir öküz oldugumu ama o dönemde hayatımda cok sey vardı ama problemler eskide kaldı bunu ona anlatmam lazım !
Kız arkadaşıma çok kötü davrandım, hatamın farkındayım, barısmak istiyorum fakat hayır cevabını alıyorum ne yapmam lazım!?
Cevapla