3.5 yıllık sevgilim başkasıyla nişanlandı, ah ettim sizce mutlu olur mu?

3.5 yıllık sevgilim benim atanmamı istiyodu kendisi memurdu. bende atanamadım. ailesinin borçlarını ödüyordu iyi bir gelecek için bir 3 yıl daha evlenemem bu durumda dedi. bende beklerim dedim. bide ben doğulu olduğum için ailesi pek istemiyordu.. bi̇ kaç defa ayrıldık ama sensi̇z yapamiyorum, senden başkasina alişamam sen beni̇m i̇çi̇n bulunmaz bi̇ri̇si̇n diyodu.. memlekete gitti 1 hafta kaldı anladım ailesi yine bunun kafasına girmiş sonra tesadüfen bir akrabasının facesinde bir fotosunu gördüm. parmağında yüzük vardı. aradım sen nişanlandın mı dedim evet istemeden olan bişeydi dedi ve sustu.. ağzıma geleni söyledim hiç ses çıkarmadı kapattım sonra..2 ay oldu biteli geçen hafta mesaj attı nasılsın diye.. beni sırtımda vurdun hayır görme dedim. daha bişey yazmadı.. bana bu adiliği yapan insanı hala özlüyorum hala seviyorum yemeden içmeden kesildim yaşayan ölü gibiyim.. arkadaşlar pi̇şman olur mu o kadar ani unutulur mu aklina geli̇yor muyumdur.. bi̇lgi̇ni̇z tecrübeni̇z nedi̇r nolur yardim edi̇n :(
3.5 yıllık sevgilim başkasıyla nişanlandı, ah ettim sizce mutlu olur mu?
Cevapla