Eski sevgilim, ilk aşkım aramızda öyle bir bağ var ki ne yaşanırsa yaşansın tekrar konuşuyoruz aradan yıllar geçti hala öyle.. Severek bitmişti zaten bazı imkansızlıklar yüzünden ve benim çok büyük hatalarım yüzünden.. Neyse en son 3 hafta önce felan konuşmuştuk, zaten bağlanmak istemeyip kaçanlar gibi davranıyo.
Neyse kendisi çok kıskanç, paylaşamaz beni başka erkekle. Ama bende faceye ünide arkadaşlarla çekildiğim fotoları atıyorum. Sonuçta sevgilim değil.. En sonda bizim bir ortak arkadaşımız var onunla foto çekildim, onu faceye attık. Hemen fotonun ardından faceye girmeyen adam,"Garson, hayalleri iptal et kalkıyoruz" diye bir fotoğraf paylaştı..
Bizim ortak arkadaşlarımıza sırf ben göriyim diye yorum yazıyor felan.. Örneğin bir arkadaş no women no cry yazmıştı yorum olarak "Yes it is an İT" diye bişey yazmış sırf ben göriyim diye
Neyse kendisi çok kıskanç, paylaşamaz beni başka erkekle. Ama bende faceye ünide arkadaşlarla çekildiğim fotoları atıyorum. Sonuçta sevgilim değil.. En sonda bizim bir ortak arkadaşımız var onunla foto çekildim, onu faceye attık. Hemen fotonun ardından faceye girmeyen adam,"Garson, hayalleri iptal et kalkıyoruz" diye bir fotoğraf paylaştı..
Bizim ortak arkadaşlarımıza sırf ben göriyim diye yorum yazıyor felan.. Örneğin bir arkadaş no women no cry yazmıştı yorum olarak "Yes it is an İT" diye bişey yazmış sırf ben göriyim diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar