Eski kankam, fuckbuddy, sevgilim (yani herşeyim) ile ayrılmamız gerekiyordu, ayrıldık. Ama kabullenemiyor?

Öncelikle aynı bölümden arkadaşız onu belirteyim. Okul zamanı benim ilişkim olması sebebiyle hep arkadaş, kanka olduk. Hatta en yakın arkadaşımla belli bir dönem yakınlaştılar, fazla sürmedi. Okulun bitmesi, benim ilişkimin bitmesi, benim onu rüyamda görmem ve rüyayı ona anlatmamla birlikte. Bir anda fuck buddy olduk. "Beraber olmamız yanlış olur, ileriye dönük birşey olmaz, ayrılınca arkadaşlığımız bozulsun istemiyorum" dememe rağmen, açıkça benden sana yar olmaz dememe rağmen kabul etti ve başladık, zamanla sevgili olduğumuzu kabul ettik. 4 yıl gibi bir zaman geçti ve yaş da ilerliyor artık. Ciddi bir ilişkiye başlamamız için son şanslarımız ve bitirelim artık dedik ama kabul etmekte zorlanıyor şimdi.
En yakın arkadaşım dahil hiç bir arkadaşım bilmiyor aramızdakileri, ama kız arkadaşlarından bir kaçı biliyor.
Daha farklı şartlarda başlamış olsaydık evlilik düşünebilirdim ama bu şartlarda evlenmek imkansız.
Yorumlarınızı alabilir miyim arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca ayrılık gününü onun yurt dışına gitmesi belirledi. bunu yazmayı unuttum. 3-4 sene gurbette kalacak.
o kadar sorun varken, araya mesafeler de girdi artık
Eski kankam, fuckbuddy, sevgilim (yani herşeyim) ile ayrılmamız gerekiyordu, ayrıldık. Ama kabullenemiyor?
Cevapla