o kadar sorun varken, araya mesafeler de girdi artık
Eski kankam, fuckbuddy, sevgilim (yani herşeyim) ile ayrılmamız gerekiyordu, ayrıldık. Ama kabullenemiyor?
o kadar sorun varken, araya mesafeler de girdi artık
İmkansızı ben anlayamadım arkadaşım? her naneyi birlikte yemişsiniz de evlilik için mi yakıştıramadın kendine? Yanlış yaparsın ki sana şunu da söyleyim 4 yıl gibi bir zaman birliktelik yaşanan insan haricinde kimseyle geçinemezsin sen, çok zor, bence ona tekrar ulaş ve düzeltin bu işi,
yurt dışına gitme işine güvenerek başladım ben sanırım.. zaten gidecek ve bitecek dedim.. ama gitme işi uzadıkça uzadı.. ama artık gitti 3-4 yıl olmicak..
ayrıca en yakın arkadaşımla yaşadıkları, onun bana eş olarak görünmesine engel oluyor. ben mi çok tuhaf düşünüyorum.
en yakın arkadaşınla yaşadıkları, senin onunla yaşadıklarına engel oldu mu? kardeşim nerden baksan tutarsızlık, hoş ben evliliğe karşıyım prensip olarak, ama olacaksa sana bu kız olur, bu arada kalk sen git yurtdışına zor mu?
yok be abicim.. nası gidiym.. burada zar zor kariyer yapmaya çalışıyoruz..
ayrıca sadece cinsellik olarak görünce ilişkiyi hiç bişey sorun görünmüyo insana.. ama iş ciddiye binince olmuyo
vejeteryan olduğunu söyleyen birinin, ördek, domuz ya da diğerleri için ava çıkmasına benziyo bu, bol şans o zaman sana,
Birbirinizden başka kimse size yar olmaz. Birleşin işte.
çok sorun var arada, yoksa bu kadar sevilirken bitirmeyi istemezdim
ah aldığımı düşünmüyorum.. çünkü en baştan beri söyledim, anlaştık.. öyle başladık..
Gitsin o zaten kendi birakir seni sonra buraya alışkanlık mi seviyor muyum nasıl kazanabilirim diye soru paylaşirsin
pişman olursun diyosun yani.. bundan da korkmuyor değilim..
Evlilik emin değilsen yapılcak bişey değil buraya soruyosan evlenme seviyesinde değilsin demektir kıza yazk etme
ama hala.. şu an bile.. evlenmek, bebek sahibi olmak konularına giriyor.. neden biz yapamayalım diyor.
Cevap
7Cevap
Tam olarak bu şartlarda evlilik mümkün. Yanlış düşünüyorsun.
ama çok farklıyız. sadece cinsel uyum evlilik için yeterli mi
çok şey yaşadık ama hiç bir zaman evlilik düşünmedim onunla. o da bunun farkında olarak devam ettik. severek ayrılanlar gemisindeyiz biz de sanırım
düşününce de aklıma sorunlar, farklılıklar geliyor. nası yaparım diyorum. benim taşıyabilceğim bir durum değil sanırım
Bitirmek istemeyen sensin, kendine söz geciremeyip buradan bahanelerine gerçekçilik arıyorsun. En doğru kararı kendin vereceksin
kararımı ben çoktan verdim, kendisi de bilmesine rağmen.. hala kabullenemiyor..
neyse.. akışına bırakıcam
Karar vermek le hayata geçirmek aynı değil.
Sen bu kıza kankam dedin sonra bu kızı becerdin öyle mi?
abicim uyardım ben. bak arkadaşız, boşver dedim.
Yok anladım orayı ama sonuçta seks yapıyorsunuz ve yaptınızda
evet.. hem de değme evlilere taş çıkartırcasına
Kaç kez yaptınız?
çoook... sayamazsın ki
Zevk aldın mı?
Kafalar uyuyorsa zorlama ayrılalım diye. O iş bitmez. Biterse de çok ararsın.
kafalar uymuyor işte. sadece yatak odasındaki mutluluğa bakarak evlilik kurulmaz diye düşünüyorum ben.
Ee abi kafalar uymuyorsa o kadar sene nasıl arkadaş oldunuz.
arkadaş iken iyi bir sohbetimiz vardı. sonra da dediğim gibi sevgili olmayalım fuck buddy olalım o zman dedi.. ben de bir erkek olarak atladım tabi. askerden de gelmişim yeni..
Başkası var falan de dostum heralde dayanamaz uzaklaşır.
o da onu bekliyo zaten. tamam sen başkasını bulunca bana söyle, bir zaman ağlarım, sonra unuturum diyo
Söyle ya yalandan kim ölmüş.
İlki sen olsan evlenecek miydin yani?
ilki ben oldum zaten.. ama benden önce en yakın arkadaşımla azınsanmayacak şeyler yaşamışlar..
ama tek sorun da bu değil zaten.. yurt dışında şu an mesela.. bu da büyük bir sorun
seninle sev. şti diye mi imkansız evlilik.
hayır tabi ki de.. pek uyumlu bir çift deiliz, tek sağladığımız uyum cinsellik.. ayrıca en yakın arkadaşımla olan geçmişi en büyük sorun
bir cinsel birleşme için bir araya geliyosanız normal o esnada uyumlu olmanız. arkadaşını napcan ki sen. o da birgün çıkar hayatından. yeni arkadaşlar edinirsin. ama yurtdışına da gidecekse vah vah derim. sende gidebilir misin? yoksa salla o hatunu
yaw olur bu arkadaşı napcan.. bütün üniversite arkadaşlarımı silmem lazım hayatımdan.. ki sık sık görüşürüz..
ayrıca yurt dışına gitmem imkansız.. burada zar zor iş buldum istediğim gibi..
yani sallamam lazım hatunu..
teyzeoğlu kız sende patlar diyim ben :)
mesele patlama, üstüme kalma meselesi değil be kardeşim.. keşke öyle olsa. ondan kaçması kolay
yok yok etmez.. beni behlüle , kendini bihtere benzetti dün ama.. o intihar etti ben yaşayan ölü olcam falan dedi..
O nasıl bişeymiş l*n evlensene adam gibi
demesi kolay
Sen bu kafayla gidersen askere işin var. sorumluluktan kaçıyosan hiç konuşma zaten devam et o yolda.
askerliğin kralını yaptım ben merak etme sen. 7 ay dağdan inmedim.
O mecazi anlamda kullanıyor orda. her askere giden adam olsa keşke. neyse bulursun bir kapak yuvarlanır gidersin. sende haklısın.
Evlen l*n evlen
ilerde pişman olcam sanırım evlenmediğime
Allın nereydi yiyişirken
ayrılcağımız günü bekliyorduk.. o gün geldi çattı
kızın namusunu kirletmişsin
o öyle bakmıyor konuya merak etme
orspuymuş ozaman
öyle olsa arkama bile bakmaz, lafını etmezdim zaten
tek bir cinsel deneyimi var.. o da en yakın arkadaşımla.. ve bu da aramızdaki en büyük sorun
bakire değil
öyleydi biz başlarken
kaşarmış
bakireydi yani demek istedim..
Nasıl farklı sartlar
aile yapımız çok farklı, en yakın arkadaşımla bir geçmişi var, boy farkımız çok fazla.. ayrıca evlenmeyi bırak, rüyamda görene kadar bir ilişkiye başlayacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi.
Hepsi açılacak sorunlar
ayrıca araya mesafeler de girdi artık. yurt dışına gitti 3-4 yıl kalcak
He ona bak bişey diyemeyecegim işte. .. kız zaten uzağa gidince anlayacak ayrılığın ii bir seçenek oldugunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar