Biliyorum..
Şimdi beni gömebilirsiniz. Eski sevgilinle de suç hata var diye.
Yine de saf ben. Yine bir tuzak kurmuş olabilir diye düşünüyorum. Çünkü o kız bana deli gibi aşıktı. Ben de öyle. O pislik bizi ayırdı. Şeytani düşünceleriyle. Benimki de uymasaymış diyorum. Sadece nasıl oldu da? Bana olan sevgisinin nasıl yok etti ve başardı. Sevgi pat diye yok olacak bir şey değil... Özür dilerim. İstediğiniz kadar gömün beni. Sadece çıkamıyorum başarılı değilim. Unutttum diyorum tam.. Pat diye aklıma geliyor.. Farkındayım onunla ben belki de çok zor. Yine de unutmak kolay değil. Bu şeytana cezayı kesmek istiyorum. Keşke bir yolu olabilse keşke...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer