Ben bu işin üstesinden kalkamıyorum. Aylar önce sevgilimle bizi kopardı. Şimdi bizi ayıranla sevgili. O pislik cezasız kalmamalı?

Biliyorum..

Şimdi beni gömebilirsiniz. Eski sevgilinle de suç hata var diye.

Yine de saf ben. Yine bir tuzak kurmuş olabilir diye düşünüyorum. Çünkü o kız bana deli gibi aşıktı. Ben de öyle. O pislik bizi ayırdı. Şeytani düşünceleriyle. Benimki de uymasaymış diyorum. Sadece nasıl oldu da? Bana olan sevgisinin nasıl yok etti ve başardı. Sevgi pat diye yok olacak bir şey değil... Özür dilerim. İstediğiniz kadar gömün beni. Sadece çıkamıyorum başarılı değilim. Unutttum diyorum tam.. Pat diye aklıma geliyor.. Farkındayım onunla ben belki de çok zor. Yine de unutmak kolay değil. Bu şeytana cezayı kesmek istiyorum. Keşke bir yolu olabilse keşke...

Güncellemeler
+1 yıl
@siyah-incii
@nirhamm
Rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın.
Ben bu işin üstesinden kalkamıyorum. Aylar önce sevgilimle bizi kopardı. Şimdi bizi ayıranla sevgili. O pislik cezasız kalmamalı?
Cevapla