1. ci gün bakımlı bir kızım bugün dışarıya üstümde kırmızı ceket altta siyah bluz onun altında siyah etek ve siyah jartiyer corapla jartiyer oldugu belli olmuyo etek uzun oldugu için onun altında kırmızı topuklu ayakkabı ile dışarıya cıktım tabi bu arada kırmızı rujda sürdüm bana resmen oro--- gibi giyiniyorsun dedi
2ci gün ise hic giyinmemistim onun yaninda, zaten daha yeni yeni cikiyoruz, normalde hep giyinirim her renk tayt var dolabimda, benim bacaklarim popom falan baya dolgun, tayt giyindigimde de vucut hatlarim ortaya cikiyo, sisman da degilim ama yanlis anlasilmasn, herneyse bugun giyindigim tayt deri gibi olanlar var ya ona benziyodu altinada platform ayakkabi giyindim, oylece gittim, beni gordu bir 10 saniye baka kaldi niye boyle giyindin diye sordu, dedim ne varmis? hic dedi, yururken nerdeyse erkeklerin cogu bakti ama erkekler her kiza bakiyo zaten, bana sinirli sinirli bakti, sonra '' sen resmen araniyorsun kizim'' dedi bende kizdim buna ''nediyosun sen ya'' diye bagirdim, oda ''ne bu seyler gibi giyinmissin'' dedi bana 'NE GIBI?'' diye bagirdim, cantamla bir vurdum sokagin ortasinda sinirimi alamadim bide ayagimda seyine vurdum sonra onden hizli hizli yurudum buda arkamdan kosmaya basladi kolumu tuttu, arabaya bin arabaya bin diye tutturdu dedim ben eve gitcm ozur diledi ama ben eve gitmek istedigimi soyledim, eve gittim bu beni aradi mesaj atti disari cik kapinin onundeyim dedi hic cevap vermedim/yazmadim, sizce ayrılmalımıyım?
2ci gün ise hic giyinmemistim onun yaninda, zaten daha yeni yeni cikiyoruz, normalde hep giyinirim her renk tayt var dolabimda, benim bacaklarim popom falan baya dolgun, tayt giyindigimde de vucut hatlarim ortaya cikiyo, sisman da degilim ama yanlis anlasilmasn, herneyse bugun giyindigim tayt deri gibi olanlar var ya ona benziyodu altinada platform ayakkabi giyindim, oylece gittim, beni gordu bir 10 saniye baka kaldi niye boyle giyindin diye sordu, dedim ne varmis? hic dedi, yururken nerdeyse erkeklerin cogu bakti ama erkekler her kiza bakiyo zaten, bana sinirli sinirli bakti, sonra '' sen resmen araniyorsun kizim'' dedi bende kizdim buna ''nediyosun sen ya'' diye bagirdim, oda ''ne bu seyler gibi giyinmissin'' dedi bana 'NE GIBI?'' diye bagirdim, cantamla bir vurdum sokagin ortasinda sinirimi alamadim bide ayagimda seyine vurdum sonra onden hizli hizli yurudum buda arkamdan kosmaya basladi kolumu tuttu, arabaya bin arabaya bin diye tutturdu dedim ben eve gitcm ozur diledi ama ben eve gitmek istedigimi soyledim, eve gittim bu beni aradi mesaj atti disari cik kapinin onundeyim dedi hic cevap vermedim/yazmadim, sizce ayrılmalımıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar