Sizce dost kalalım sen benim dostumsun ne demek ne oluyo benim kitabımda böyle bisey yok ne yapmalıyım?

öncelikle merhaba herkese benim bir yıl inisli cıkıslı bir iliskim oldu kız arkadasımla gene samimilestim gene duygularımı ortaya koydum ben senden hoslanmıyorum ama arkadas olarak cok seviyorum dedi dostum ol yanımda ol ama benden duygusal olarak bisey bekleme bekliyeceksen arkadas bile kalmıyalım diyor bende onu cok seviyorum barısmak istiyorum sizce ne yapmalıyım hicmi ümit yok...
Sizce dost kalalım sen benim dostumsun ne demek ne oluyo benim kitabımda böyle bisey yok ne yapmalıyım?
Cevapla