Kiz arkadasim bir iyi bir kotu. Bir gün seni seviyorum diyor ertesi gün senden kurtulsam diyor?

Evet beyler ve bayanlar kiz arkadasimdan ayrildim yani o beni terk etti yardimlarinizi bekliyorum 1 yillik ikiskimin özeti su : tanistik ilişki güzeldi heyecanliydi ben devamli suorizler yapan biriydim ve çok sasirirdi çünkü ilk sevgikisiydim ve herşeyi bende öğreniyor du derken askerlik catti ayri kalmak zorunda kaldik ama memurdum askerlik bitince isim elimdeydi o da memurdu ikimizde calisiyirduk. Sonra telefondan konuşmaya başlayınca çok değişik davranmaya başladı haftanın 6 günü kavga eder olduk ben de baslatiyordum kavgayi ama bu sefer duzeldim diye kendime söz verince o baslatiyordu derken bir ayrildi çok kotu hem de hakaretler küfürler vs. Ben izin aldim yanina gittim baristik o hakaret eden kiz gitti melek geldi aradan iki ay geçti yine kavgalar başladı askerlik de artik sona gelmişti bu yine ayrildi o beni karakola şikayet etmiş ben babasini aradim falan askerlik bitti yanina gittim yine baristi ama bana bisey anlatti eskiden hoslandifi çocuk buna mesaj atmis az bisey konuştuk 10 20 mesaj dedi bende bariatikdan sonra üstüne gittim megerse 1000 tane mesaj atmis sabahtan aksama kadar hep konuşmuş sonra zorla attiriyordu falan dedi beni salak yerine koydu neyse ben affettim bir ay güzel gitti gene aileme soyleyecem evkeneljm dedi. İlimizde caliaiyoruz benim askerlik tamam evi dizdim Jersey hazir babasına söylemiyor bekle bekle diye sonra gene kavgalar başladı çünkü hala ayri sehirlerdeydik bende artik beni aldatiyo mu diye düşünmeye basladim çünkü ayrılmadan önce hergun disari cikar oldu ayrılmadan bir gün ince disari dikti bana hic cevap vermedi ertesi günde hakaret lerler kufurlerler ayrildi sizce durum nedir bende aliskanlik yaptı üzülüyorum yas 24 o 23 ikimizde memuruz o kapali bir bayan...
Kiz arkadasim bir iyi bir kotu. Bir gün seni seviyorum diyor ertesi gün senden kurtulsam diyor?
Cevapla