Evet beyler ve bayanlar kiz arkadasimdan ayrildim yani o beni terk etti yardimlarinizi bekliyorum 1 yillik ikiskimin özeti su : tanistik ilişki güzeldi heyecanliydi ben devamli suorizler yapan biriydim ve çok sasirirdi çünkü ilk sevgikisiydim ve herşeyi bende öğreniyor du derken askerlik catti ayri kalmak zorunda kaldik ama memurdum askerlik bitince isim elimdeydi o da memurdu ikimizde calisiyirduk. Sonra telefondan konuşmaya başlayınca çok değişik davranmaya başladı haftanın 6 günü kavga eder olduk ben de baslatiyordum kavgayi ama bu sefer duzeldim diye kendime söz verince o baslatiyordu derken bir ayrildi çok kotu hem de hakaretler küfürler vs. Ben izin aldim yanina gittim baristik o hakaret eden kiz gitti melek geldi aradan iki ay geçti yine kavgalar başladı askerlik de artik sona gelmişti bu yine ayrildi o beni karakola şikayet etmiş ben babasini aradim falan askerlik bitti yanina gittim yine baristi ama bana bisey anlatti eskiden hoslandifi çocuk buna mesaj atmis az bisey konuştuk 10 20 mesaj dedi bende bariatikdan sonra üstüne gittim megerse 1000 tane mesaj atmis sabahtan aksama kadar hep konuşmuş sonra zorla attiriyordu falan dedi beni salak yerine koydu neyse ben affettim bir ay güzel gitti gene aileme soyleyecem evkeneljm dedi. İlimizde caliaiyoruz benim askerlik tamam evi dizdim Jersey hazir babasına söylemiyor bekle bekle diye sonra gene kavgalar başladı çünkü hala ayri sehirlerdeydik bende artik beni aldatiyo mu diye düşünmeye basladim çünkü ayrılmadan önce hergun disari cikar oldu ayrılmadan bir gün ince disari dikti bana hic cevap vermedi ertesi günde hakaret lerler kufurlerler ayrildi sizce durum nedir bende aliskanlik yaptı üzülüyorum yas 24 o 23 ikimizde memuruz o kapali bir bayan...
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYuh yaa saçmalamis resmen o kızdan sana karı olmaz abicim allah aşkına hayatında sen varken başka birisiyle konuşuyor küfürler hakaretler bini bir para babasına soylemiyo seni oyaliyo sen hala kızdan bişey bekliyosun bak bırak yol yakinken sana kiz mi yok beyaa. Bence bu sana dönse bile kabul etme yarın öbür gün karın oldi çocuklarinin anasi oldu bu karakterde bir insan bunlarin altindan kalkamaz. Bak ne güzel evin var araban işin vs sen önündeki maçlara bakmaya bak :D
01 Yorumla
Soran+1 yılYaşananlar kolay mi kozlar için anlamıyorum ama ilk defa ben dokundum o kiza bunu anliyordum da biraz da o bagladi bana öğretmen kapalı kimseyle cikmamis değerli gördüm çok şey yaptim geçmiş terubelerim sayesinde biraz yakinlastim koza her turlu baglansin istedim ama gene olmadi
En İyi Cevaplar
Ikizler burcu olmasın :))
246 Yorumla
Soran+1 yılHaziran doğumlu pek anlatmam burclardab
Soran+1 yılValla gerçekten teşhisi koydun kavga eder eder sonra ben uyuyorum der kapatirdi telefonu askerdeyiz cildirirdim sabah edemezdim
- +1 yıl
Ikizlwr. Burçları mantıktsal hareket ederler // yani ya o ya diğeri diye illa bir yedek planları vardır // hava grubunun insnalrıdırlar ve gezme tozma yeni insanlarla tanışmak hoşlarına gider/// !! // ne diyecekleri belli olmaz ne yapacaklarıda karakterleri ruhları çifttir // ağlarken birden gülmeye başlayabilir :))
Soran+1 yılBak sen gerçekten bildin olayi yolda yuruyoruz kavga ettik sonra birden kahkaha atmaya başladı ne oldu diyorum yüzüme bakiyor herkesin içinde gülüyor rezil oluyoruz sus dedim bu sefer de aglamaya başladı git istemiyorum seni dedi iki saat sonra eve gidesim yok senden ayri kalamiyorum dedi bende kafayi yedim :)
Soran+1 yılBende aslan burcuyum ve silah kullanan bir meslek grubunun memuruyum :) sinirliyim ama romantikdim baski ile yetişmiş bir koz gezmeyi tozmayi ben ogrettim kiralikda olsa altına BMW çektim tek tasini aldim
Soran+1 yılO zaman yeni bir sorum daha var ilk sevgilim hala bana mesaj atar gecenin bir yarisi unutamadim senden öncede sonra da olmadi diye o kiz da kasim doğumlu sence ona geri mi donmeliyim ondan ben ayrilmistim calismayan bir kiz olduğu için ben memur istiyordum
Soran+1 yılPeki o hoslandigi çocuğa mesaj atmasi. Bana dedi ki ben olmayacagini söylemek için mesaj attim niye bin tane mesaj attin dedim o da iste konu aciyirdu zorla yazmak zorunda kaliyordum dedi boyle bisey var mı
Soran+1 yılYa gerçi daha yani bitti iliskim anlatmam ki niye boyle yapti bir de öğretmen kendisi. Annesine anlatti abisi geldi tanistik uzaklik girince telefondan çok kotu oldu. bir suru kredi çektim masraf ettim tek tasi geri bile vermedi :) en iyi yerde yemek yedik en iyi kiyafeti aldim ben askerdeyken maasim yoktu bir lira para vermedi bir sefer de yemeği ben odeyim demedi hatta bankamatik kartim kayboldu haftasinu carsiya cikinca para cekemedim bana 20 lira atar misin arkadasin Martina dedim ayin 18 inde param yok dedi
Soran+1 yılO zaman dua ediyorum ona allah en iyi şekilde yasatsin onu hep mutlu olsun. Birine beddua edip kuculmektense dua edip yüksekten bakarim daha iyi ... Yorumların için tesekkur ederim
Soran+1 yılBakalim inşallah allah yolumuzu acik eder
Soran+1 yılRica ederim bana beni anlayan insanlara ihtiyacim var keşke dünya da bir düzel olsa da anlaşmalar grubu anlasamaynlar grubu diye ikiye ayrilsak da anlasamayanlar kendi içlerinde anlassalar :)
Soran+1 yılSen güzel şeyler yazdin valla mantikli geldi de bu aralar yine depresyona girdim ise veremiyorum valla kendimi yanina gitsem mi diye bir kotu fikir geliyor aklima sence gitmeli miyim
Soran+1 yılOzelden konusalim mi biraz
Soran+1 yılBen kotu bisey yaptim bugün calisstigi okula gittim yurtta nobetciymis polis olduğum için girdim içeri konuştuk yüzüme bakarak seni sevilmiyirum dedi sonra aglafi içeri gidecem dedi ve gitti...
Soran+1 yılAyri sehirlerdeydik ya dayanamadim izin aldim bastim gittim calistigi yerde buldum geldi konuştuk istemediğini sogudugunu söyledi sonra agladi ve gitti
Soran+1 yılGittim buldum krizi geldi yarim saat konuşmaya calistim ama istemedi eskileri konuşmaya basladi şöyle boyle ikide bir neyse banane dedi yani muhabbet bir şekilde ilimize geliyordu belli benden kaçmaya calisiyordu sonra ben seviyorum deyince ağlamaya başladı kotu oldu içeri gidicem dedi Birakmak istemedim daha kotu oldu bende viraktim ertesi gün de görüşmesi öyle kaldi
Soran+1 yılYa dostum iyi diyorsun da :) hatta çok iyi diyorsun sana sorayim yas 24 elde meslek de var hep tamam bu kiz evkenecwgim diyordum pat ayrildi panik atak baslasi bende sabah uyaninca boyle icimde korku ile uyaniyorum
Soran+1 yılİste can alici soru geliyor seviyorsan peşinden koş diyorsun ben diyelim ki bu krizi seviyorum izin aldim gittim bunu bile bile görüşmedi benle gorusmemis olması benden kacmak mi istiyor yoksa gerçekten sevmediği için mi benim dusuncem su yönde bana karesi duyguları olduğu için kaciyir gerçekten bisey hissetmeseydi bana karsi gelir herşeyi konuşurdu umursamazdi benden kacmazdi değil mi
- +1 yıl
:) bir ikizler burcu // kararsızdır :) çoğu zaman farkedersin zaten ama mantığı ağır basar / kalbini çoğu zaman dinlemez // sebepleri vardır :- dediğim gibi ama seni unutmamıştır // kolay silmezler // akıllı ve karışık insanlardır :) birazda nazlı ve inaatçıda ::) ama seven insan yumuşar bir şekilde // hayır demez , görüşür ve dinler // hala sinirli olabilir : üstüne gitme ve brşazcık bekle /:) seviyorsa arar döner gelir // derim ben !
Soran+1 yılSeni takip edicem valla çok güzel şeyler yaziyorsun :)
Soran+1 yılYani diyorsun ki gorusmemis olması herşeyin bittiğini gostermez
- +1 yıl
Sağ ol öncelikle :/ yardımım dokunsun yeter bana // ağlayabilmiş değil mi :) bu kilit noktan olsun // ikizler burcunun inadını kırıp , kararsızlığına çare olursan ::) ilişki devam eder // seninki bşraz ilgi sever sanırım :) // demek istediğim şu sıkmadan onu takipe al , peşini bırakma burdayım de yani)( yanında) olduğunu hisset :) seviyorsun ve sevgiye saygım var umarım oda seni yeterince seviyordur //
Soran+1 yılEvet agladi niye agladiginida anlamadim :) şu an nabayim peki
- +1 yıl
Ben sadece fikrimi söylerim // sen ister yaparsın ister yapmazsın // senin bileceğin iş :) biraz kızı rahat bırak , kafasını toplasın // arada ara , mesaj at :/) hala burdyaım istersen de // bu arada sende kafanı toplarsın // açık kapı bırak ama hayatından da olma // seviyorsa cevap verecek , sevmiyorsa cevap vermez , öfkesi varsa geçsin , yok zaten kafada bitirdiyse zaten seni aramaz , sormaz // şöyle diyeyim sen diyeceğini demişsin , bundan sonrası senin değil onun bileceği bir şey :)
Soran+1 yılHaklisin ben yapacagimi yaptim yanina gittim söyledim artik hayatima bakma zamanki dönerse zaten isteyerek dönecek...
Soran+1 yılPeki son bir sorum daha var biz daha önce bir ay aykalmistik o zaman eskiden hoslandigi çocuk numarasini bulup mesaj atmis 1000 tane falan mesaj atmis çocuğa bir hafta da bana dedi ki kotu bisey konusmadik arkadaşça konuştuk olmayacagini söyledim konu konuyu aciyordu vs bu normal birşey mi Evlenilecek insanin yapacagi bir şey mi
Soran+1 yılAllahim cildirmak uzereyim ya noluyo bana :)
Soran+1 yılÖlürsem görürsün :)))
Soran+1 yılBana ilk yorum yazali 17 gün olmuş zaman hizli geçiyor da acisi gün geçtikçe artiyor yanina da gittik :))) önce sonra gel dedi sonra görüşmek istemedi sonra da agladi
Soran+1 yılŞimdi evime döndüm istanbuldayim :)) kocaman bir şehirde yanliz olmak İstanbul :)
Hoslandigi cocukla mesajlasmis filan bu isler ters hacı sen seviyosun o yuzdrn gormezden geldin o mesaj olayini ama o seni sevmiyor. Olmaz yani ayrilmalisin kotu bir durum ama yapicak bisey yok
14 Yorumla
Soran+1 yılAynen. Öyle dandik erkek değiliz ama görmezden geldim yani bin mesaj nedir. Sonra isteseydim onu secerdim dedi ya o zoruma gitti. Evde annemiz konusunu bile acmiyor larki kiz bana başka mi adamin muhabbetini yapiyor anlamiyorun o kizin da anasi babası var nasil bir mantik. Tek tesellüm bundan sonra sini kocasinin düşünmesi. Ben herşeyi yasadim kizla :) zamanında aklimi da kullandim kabul edebiliyorsa gitsin evkensin disardan gorsen hanim hanimcik kapali öğretmen bide en ideal es dersin :)))) ah bilmezlerki ay isigini seyrederken... :)))))
Soran+1 yıl3 sefer dondu zaten ayriliyor ayrilirken hakaretler sonra yanina gidiyorum barisiyor bu sefer de ne desem yapiyir en son bu çocuk muhabbeti oldu. ondan sonra hevesin guvenim kirildi. Disari cikiyor o çocukla buluşmaya gidiyorum diyor ben sinirlenince saka yaotim sinirden yaotim bir yere gitmedim diyor seni olctum diyor böyle bir mantik olabilir mi ya
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
6Cevap
+1 yılBorderline okumani tavsiye ederim kisilik bozukluğu sen gittigin icin ozlemistir ozlemesi onu hircinlastirir kotu kaba sozler soyler borderline hastalari ayriliklarda kavgalarda en cok kendini belli edere-psikoloji.com/.../showthread.php
08 Yorumla- +1 yıl
Linkte en asagida yorumlar kiskiminda bir cocuk sevgilisiyle yasadiklarini anlatiyor melekti bazen seytan oluyor v. s
Soran+1 yılAyni ben tami tamina :)
Soran+1 yılYa bu ondan çok beni anlatıyor yanliz kalma korkusu öfke saldirgankik bende var ben mi hastayim ya kafayi yicem
- +1 yıl
Allah korusun de iyi bir hastalık degil ve borderline hastalari hafife alinmicak seyler yapiyor sevgileri kalici degildir deli gbi sevdigi insana bir sure sonra hic acimaya bilir.
- +1 yıl
Eic istiyorum Lütfen :))) yeni üyeyim
Soran+1 yılEn iyi cevabi baskasina verdim benim başka soruna cevap yaz oradan vereyim
- +1 yıl
Sözmü :D
- +1 yıl
Senin baska soruna nasil cevap vercem gizlisin gıcık
+1 yılNe yazık ki ikizler burcu sevdiceğin. Bir ikizler burcu olarak söylüyorum ki dengesiz insanlarız vesselam. Ve bundan nefret ediyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılBir öğretmen 23 yasinda bu davranis normal mi
Boşver onu inşallah senin değerini bilen hakeden biriyle karşılaşırsın herkes ettiğini bulur.
010 Yorumla
Soran+1 yılPolisim 24 yasindayim arabam evim var boy POS yerinde o konuda sorunum yok ama böyle aldatilmis hissi ters bana...
Soran+1 yılHani sonradan beğenmedi gitti baskasini buldu diye düşündüm. Bir kiz ne arar erkekse önce is sonra otoriter GB şeyler degilmi is ev araba herşey hazir tamam dese evlenecek düzeyde ama düşünüyorum kiz mi dengesiz bende mi hata var bir sene geçmiş aradan hem de ailesi ile tanistirmis ve kizla bir yakinlasmm olmuş biraz acik olacak ama ilk öptüğünde gece uyuyamadi telefonda agkadi çok kötüyüm deyip durdu bana çok bagliydi güya. Simdi baskasini bulacak yani dünyanın kanunu bu bende merak ediyorun eşine beni anlatacak mi acaba
Soran+1 yılEmek var sevgi var bilmiyorum benim ilk sevgilim değil ondan önce daha çok sevdiğim biri olmuştu ama buna baglandim nedense
- +1 yıl
Elbette ilişkide emek, sevgi olur. Ama karşı tarafın bu davranışlarından sonra ilişki düzgün bir şekilde nasıl ilerleyebilir ki bağlanmanda normaldir ancak şu andan sonra mantığını kullan önüne bak. Evlensen ve bu sorunları yaşasan daha fena olurdu aşık olduğunuz ya da bağlandığınızda mantığı elden bırakmayın kimse vazgeçilmez değildir.
Soran+1 yılÇok doğru diyorsun da peki buna nasil bir çözüm uretecez ben çok kiskanc biriyim bakmaya kiyamazken şu an nerde kimle nabiyir acaba diye duaubmek her gece ruyana girmesi allahtan ayri sehirlerdeyiz bir seferinde elim silaha bike gitti yalan değil hani ablalarim kizmasinda öyle laflar ediyordu ki karsisinda cildiraxak düzeye geliyordum simdi de kiskancliktan tavan yapiyorum Suçumuz neydi acaba...
- +1 yıl
Suç yok ortada ama hata var mı dersen bence var. Sen o mesajları öğrendiğinde bu işi noktalamalıydın ama seviyorum diyorsun o zaman aldığın kararların sonucuna katlanırsın şimdi olduğu gibi. Ben anlamadım cidden lütfen yanlış anlamayın ama bunca yaşanandan sonra bırakın barışmayı ben yanıma yaklaştırmam sizde önünüze bakın Allah aşkına hayır gelir mi ondan ayrıca şiddete hayır silah falan bir polise yakışmıyor.
Soran+1 yılDoğru diyorsun sarilacak bir meslek gezmekle bitmeyecek bir İstanbul var güçlü olup dik durmak lazim. Bundan sonra kimi nasil bulacaz diye düşünüyoruz da bakalim bu koza kim bakacak burada bunu okuyan bir suru erkek var soruyorum birini buluyorsunuz kapalı güzel ogretmen ama geçmişinde benim gibi bir sevgilisi olmuş kaç erkek evlenmek ister acaba boyle bir kizla?
+1 yılbir de su yonden bak ya evlenince bu yuzunu gorseydin bak gec olmadan anlamissin akkilan biraz.
00 Yorumlazaten ben bu bayanları anlamıyorum
00 YorumlaKesin ikizler burcundandır.
04 Yorumla
Soran+1 yılNerden anladin
Soran+1 yılDostum aksam aksam iyi denk geldin. Bende evlenmeyi çok istedim ama şimdiden bezdirmişti kendi ayrildi evlendiğinde memnun musun hani bezdirdi seni ama seviyor musun
- +1 yıl
Burç nedir, hangi ayda doğdum hiç ilgilenmezdim benim hatunla tartışmalar başlayınca araştırdım ve tam yedi çifti inceledim hepsinde aynı sorun. ve hiçbiri bunu kabullenmiyor. en son kapı orda dedim, ya karakterini sil baştan değiştir ya da * git. bu arada bende bir kaç kızla görüşüyor gibi yaptım, bizimkinin etekleri tutuştu, şimdi bir melek oldu, baktı iş ciddi, kendisi öğretmen burnu havalardaydı ama yemedi şimdi gel dedim mi zıplayarak geliyor, inan 14 yılımı yedi şimdi ben onun ömrünü yicem
+1 yılabi sen bu kızı bırak boşver
00 Yorumla
+1 yılBen gönderirim sen iyi sabretmisin
00 Yorumla
+1 yılBence boynuzu cok guzel yedirmis sana. Yol ver.
02 Yorumla
Soran+1 yılYuzyuze iken ne desem yapiyor uzaktan hakaret küfür bir koza yakismayan şeyler böyle olunca bende iyi davranamiyorum ama aliskanlik mi ask mi anlayamıyorum şu an baskasiyla olma hissi mahvediyor beni
Soran+1 yılYa gerçi daha yani bitti iliskim anlatmam ki niye boyle yapti bir de öğretmen kendisi. Annesine anlatti abisi geldi tanistik uzaklik girince telefondan çok kotu oldu. bir suru kredi çektim masraf ettim tek tasi geri bile vermedi :) en iyi yerde yemek yedik en iyi kiyafeti aldim ben askerdeyken maasim yoktu bir lira para vermedi bir sefer de yemeği ben odeyim demedi hatta bankamatik kartim kayboldu haftasinu carsiya cikinca para cekemedim bana 20 lira atar misin arkadasin Martina dedim ayin 18 inde param yok dedi
Gizli Üye(36-45)+1 yılPiskoloji bozuk galiba
00 YorumlaO kiza yolver gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrilmayi denedim ama yapamiyorun yas 24 olmuş ama hala ergen gibiyim kopamiyorum ondan hep o ayrildi benden ipleri eline gecirdi
temkinli ol
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kiz arkadasim bir iyi bir kotu. Bir gün seni seviyorum diyor ertesi gün senden kurtulsam diyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar