Sevgilimle tartistik senden sogudum diyor ama kavganin sonunda seneye hazir ol diyor?

Sevgilimle bikac gundur cok mesafeliyiz bende hic ustune gitmedim sormadim neden boyle davraniyon felan diye kendi yazdi ne cok yaziyosun diye birden kavgaya tutustuk baya öfkeli bana (bikac gun once ona haber etmeden disari ciktim diye halen acisini cikartiyo) oyle bi hakaret ediyoki okadar hirsliki bana niye birden boyle oldu bilmiyorum uzun suredir birlikteyiz en sonda yazdim “ne olursa olsun bu saatten sonra ne dusunursen dusun seni benim gibi hic kimse sevemez herkes gider gene ben kalirim ve asla senden vazgecmem buyuk konusmicam eger beni baskasi icin biraktigini gorursem iste ozaman sevgimi uzaktan devam ettiririm ama genede seni iste o zaman birakirim“ dedim bunun ustune haklisin kimse benim kahrimi cekmez dogru dedi ve sonrasinda seneye hazir ol diyor bikac gundur oyle diyor zaten arada mesafe oldugu halde seni seneye istemeye gelecegim annenle konusmaya basla diyor ama soguk yapiyor bana? Sizce ne yapmaya calisiyor gondermeli sarki koymus hikayesine benden sevgimi bekliyor? Ona cok yazsami yazmasami diye dusunuyorum okadar hakaret etti ama genede aramiz duzelsin diye yaziyorum ama bi taraftanda kaldiramiyorum okadar laf saydi bana ve halen yaziyorum. Sizce ne yapmam lazim?

Sevgilimle tartistik senden sogudum diyor ama kavganin sonunda seneye hazir ol diyor?
Cevapla