Çaresizim, sıkıldım, yaşama hevesim kalmadı pozitif düşünmeye ihtiyacım var yardım edermisiniz?

çok sevdiğim adam benden ayrıldı eski sevgilisine barışmak için mesajlar yağdırdı okadar çok severken ihanet etti çok sabretmiştim çaba harcamıştım seviyorum çünkü ayrılalı epey oldu ama unutamıyorum rüyamda bile onu görüyorum nefret etmem lazım gerekirken silip atamıyorum zoruma gitti böyle yapması erkeklere güvenim kalmadı önyargıylada yaklaşmak istemiyorum kimseylede konuşmuyorum konuşsam unutabilirmiyim yalnız kaldığımda hep onu düşünüyorum nasıl unutucam?
Çaresizim, sıkıldım, yaşama hevesim kalmadı pozitif düşünmeye ihtiyacım var yardım edermisiniz?
Cevapla