Guzel bulmuyorum kendimi ne yapmam gerekir nasıl pozitif düşüneceğim ben?

kendimi çok çirkin hissediyorum. Elimden geldiğince temiz ve bakımlı olmaya çalışıyorum saçlarımı fonlemeden çıkmam mesela az makyajda yaparım ama yüzümde biraz asimetri var. Kafama çok takıyorum. Bundan önce bir erkek arkdsim vardi. Bana, sen cirkinsin ama ben çirkin seviyorum demişti. Ondan sonrada üzerime hep bir korku kaldı. Günümüzdeki güzellik algısı çok değişti gördüğümüz kadinlad gibi değilim paramda yok yaptırmak için
Guzel bulmuyorum kendimi ne yapmam gerekir nasıl pozitif düşüneceğim ben?
Cevapla