Nişanlımı kendi ellerimle kaybettim ne yapmalıyım:(?

Merhaba,4 yıl çıktık ve 3 ay önce nişanlandık onun babası yok durumları iyi değildi ama nişanlım okumuş mesleğide vardı benimde aynı hemde aynı şehre atanmıştık evlilik için kolları sıvadık babam once destek olurum dedı biz nişanlanınca da vazgeçti nişanlım kızdı ama yuva kurucaz diye beraber kredi cekelim ama annem öğrenmesin ailem ayaga kalkar bizim adetlerde yok böyle bir durum olay çıkar başımız ağrımasın dedi bende tamam dedim sonra cektiğimiz para azalmaya başlayınca paniğe kapıldım sürekli bir şeyler alınıyor bir de düğünde ailemin takacağı altınlarıda biz alıcaktık ben almayalım ne gerek var dedim :( o da olmaz aılem karşı cıkar hemn ben istiyorum dedi kavga ettik bende bu akılları annesi veriyor diye gittim annasini aradım:(( benim ailemden 5 kuruş çıkmaz biz kredi çekicez ortak ödücez kızınız gizlememi istedi yalan söyledi dedim anneside olmaz kabul edemeyiz bu şartlarda dedi adeta şok oldu kadın tabi nişanlımın haberi olunca aradıbeni bana neden yaptın bunu resmen göze almışssın ayrılığı vs diye agladı sen bitir bizi öldürdün beni en güzel günlerimde bana bunu yaşattın halbuki söz vermiştin kendi aramızda sır kalacaktı dedi bitti bu iş sevgine saygına inanmıyorum 4 yılıma yanıyorum degmezmiş dedi kapattı teli 2 gün geçti bende kimseyi aramadım nişanlımın annesi aradı sen dedi beni aradın söyledin bende sana şimdi cevap veriyorum sen kızımın sevgisine layık bir erkek değilsin sakın kızımın karşısına çıkma sen kızımı değil parasını sevmişssin durum bu dedi sana inancımız kalmadı dedi tamam mı dedi bende tamam dedim kapattı teli kadın ben yine dondum kaldım ne yapacağım bilmiyorum çok pişmanım annesini de denemek istedim bakalım ne yapıcak bizi ayırcak mı diye sacmaladım galiba ne yapsam bilemiyorum aklım çok karışık
Güncellemeler
+1 yıl
ne olur yorumlarınıza ihtiyacım var :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmalıyım arkadaşlar akıl verin karşısına çıksam affetmez dinlemez:(
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba arkadaşlar nişanlımla zar zor görüşme fırsatı bularak konuştum affetmedi beni hepimiz kırgınız dedi bende sonra evlerine gittim annesiyle görüştük annesi bir güzel fırcaladı beni kızımın arkasındayım ben kızımı çöplükte bulmadım kızımı kimse üzemez ben karşıyım bu evliliğe kızım ne der bilemem nişanlımda evet seviyorum ama çok kırgınım sana güvencim alt üst oldu dedi bende af diledim ne olur bitmesin dedim eğer bir daha en ufak bir yanlışta her şey biter dedi bende tamam dedim...
Nişanlımı kendi ellerimle kaybettim ne yapmalıyım:(?
Cevapla